vieras
Siis se, että mennään vaikkapa kauppaan tai kerhoon keltaisissa sukissa, sinisissä housuissa, punaisessa paidassa, ruskeissa kintaissa, oranssissa pipossa, mustissa kumisaappaissa ja ruskeassa haalarissa.
Miksi minun verenpaineeni saa nousemaan, jos tulee tunne, ettei ole VILKAISTUKAAN mitä lapsen päällä on, ennenkuin kotoa poistutaan...Oikein hakemalla haettu ne kaikista epäsopivimmat vaatteet päälle...Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:mä oon tosi tarkka tässä, mut ei mua häiritse vaikka muiden muksut ois millasissa vaatteissa. ainoastaan jos on kauhean likaiset tai rikkinäiset niin pistää vähän vihaksi.
Heeh, sama juttu täällä Kerron usein myös miehelle mitä tytölle puetaan päälleAlkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:mä puen muuten myös kotona niin, joskus kun laps on ollut mummilla yötä ja palaa kotiin keltaisessa paidassa ja pinkeissä housuissa niin ne pitää vaihtaa heti kun mummin auto kääntyy pihasta pois
Toivon mukaan tämä ketju ei TAAS mene siihen kalliit vaatteet-halvat vaatteet väittelyyn.Alkuperäinen kirjoittaja vv:en pue aina ja minusta oikeesti riemunkirjavasti puetut lapset on kaikkein söpöimpiä joistakin harkiten puetuista tulee mieleen että ne on jostain lehden sivuilta,ei kiva :/
HÄH?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivon mukaan tämä ketju ei TAAS mene siihen kalliit vaatteet-halvat vaatteet väittelyyn.Alkuperäinen kirjoittaja vv:en pue aina ja minusta oikeesti riemunkirjavasti puetut lapset on kaikkein söpöimpiä joistakin harkiten puetuista tulee mieleen että ne on jostain lehden sivuilta,ei kiva :/
Kun kyse ei nyt ollut vaatteen hankintahinnasta vaan siitä, miten äiti niitä lapselleen puettaa. Olettaen että suurimman osan lapsista kuitenkin se pääsääntöinen vaatettaja / niiden asukokonaisuuksien suunnittelija on äiti.
Se, onko sinulla "värisilmää" ei ole lompakosta kiinni, eikä sinun tarvitse olla miljonääri pukeaksesi lapsesi sävysävyyn =)
no meillä mies jo ihan automaattisesti kysyy multa ensin ennen ku menee edes vaatekaapilleAlkuperäinen kirjoittaja 22:Heeh, sama juttu täällä Kerron usein myös miehelle mitä tytölle puetaan päälleAlkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:mä puen muuten myös kotona niin, joskus kun laps on ollut mummilla yötä ja palaa kotiin keltaisessa paidassa ja pinkeissä housuissa niin ne pitää vaihtaa heti kun mummin auto kääntyy pihasta pois
Näin!Alkuperäinen kirjoittaja lal lal laa:Ei ärsytä kenenkään toisen lapsen vaatetus jos vaan on säähän sopiva vaatetus päällä (ettei palellu siis tai paistu )
Aloitukseni ei koskenut tätä ryhmääAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:(Riemunkirjavasti voi pukea sillain makeestikin... )
OliOli =)Alkuperäinen kirjoittaja vv:HÄH?
Tässähän oli kyse makuasiasta..
meillä opetetaan myös että siisti olemus on tärkeä. Ei töihinkään mennä ihan missä tahansa rytkyissä.Alkuperäinen kirjoittaja No haloo:Onko vähän mopo joillain karannut. Meillä lapsille opetetaan, että se, miltä näytät tai joku toinen näyttää EI OLE tärkeää.
Vaatteet ovat puhtaat ja ehjät, se riittää ja pitäisi kaikille muillekin riittää.
Haloo, kannattaisi sunkin käydä pipokaupassa. On entinen jäänyt näköjään pieneksi.Alkuperäinen kirjoittaja No haloo:Onko vähän mopo joillain karannut. Meillä lapsille opetetaan, että se, miltä näytät tai joku toinen näyttää EI OLE tärkeää.
Vaatteet ovat puhtaat ja ehjät, se riittää ja pitäisi kaikille muillekin riittää.