Psyko säikähti mua :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä vähän paranoidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehkä vähän paranoidi

Vieras
Olin eka kertaa psykologilla reilu viikko sitten. Tän viikon aika peruuntui, soittivat, että peruuntuu ja että spyko ilmoittaa uuden ajan. NYt tuli sit kirje kotiin, jossa ilmoitettiin, että ensi viikonkin aika on peruttu. Perskutti! Se kyl näytti aika säikähtyneeltä kun kerroin sille elämäni mustia tunteita, mut että noin pahasti.. Tuikohan sille burn out vai eiks se vaan halua tavata mua..

Ei kukaan ammattilainen noin käyttäydy, että' syy olisi tuo. Onko jokin vastaanottovirkailija jolle voisit soittaa ja kysyä peruuntumisien syytä? Mitä mm olet hänelle kertonut?

No kerroin lapsuuden hyväksikäytöstä ym. ja itkeskelin kauheesti ja hän totesi että onhan sulla tossa aika paljon kaikkea taakkaa... Ja oli tosi hiljanen... Ei oikein osannut reagoida...

Mut oikeesti epäilen ennemmin jotain possuflunssaa. Kai se tällasia näkee päivät pääksytysten. Tai sit sille tuli burnout kun joutuu katteleen tällasia, mä olin se oksa joka katkaisi kamelin selän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kerroin lapsuuden hyväksikäytöstä ym. ja itkeskelin kauheesti ja hän totesi että onhan sulla tossa aika paljon kaikkea taakkaa... Ja oli tosi hiljanen... Ei oikein osannut reagoida...

Mut oikeesti epäilen ennemmin jotain possuflunssaa. Kai se tällasia näkee päivät pääksytysten. Tai sit sille tuli burnout kun joutuu katteleen tällasia, mä olin se oksa joka katkaisi kamelin selän.

Voi sun kanssas :D kyllä se syy on joku muu :D kuin sinä!

Ei ne kuule yleensä reagoikaan. Katos kun siinä on se tarkoitus, että hän vaan kuuntelee sinua ja sinä puhut ja keksit ratkaisut itse ongelmiisi.

Mäkin luulin tappaneeni neurologini omaelämäkerrallani ja pelkoni vain lisääntyivät, kun tämän neurologin vaimo perui ajanvarauksen, jonka tein hänelle (vaimo myös neurologi) ja vaihtoi jopa kaupunkia, missä tointa harjoittaa. Sain kuitenkin hänelle ajan lopulta! Tapasimme ja kaikki meni hyvin.

Ei psykologin tehtävä ole "reagoida" siinä mielessä kun ilmeisesti odotit. Yleensä psykologi kuuntelee sinua ja ohjaa sitten ajatusprosessejasi oikeaan suuntaan. Valmiita vastauksia hän ei sinulle anna.