""Luuletko todella että suurikin osa huorista myy itseään vapaaehtoisesti?""
Luulen, mutta tässä elämässä ei ole mikään loppukädessä vapaaehtoista. Itse en kävisi töissä, jos ei olisi pakko tienata rahaa, joten on tämäkin pakotettua toimintaa. Valtaosaa, lähes kaikkia ei ole mitenkään fyysistä uhkaa ym. vaikuttamalla pakotettu myymään itseään. Valinta on loppukädessä naisen ja ahneus voittaa.
""Oletko koskaan kuullut miten vakava ongelma naiskauppa on nykyään?""
En, eikä se ole ongelma ainakaan suomessa.
""Luuletko todella, että prostituoidut ovat suurin joukoin muuttaneet kotimaastaan vapaaehtoisesti myymään seksiä suomeen?""
Eivät he ole muuttaneet suomeen, vaan vain käymässä täällä. Osa lähtee viikon, parin oleskelun jälkeen paikallista tasoa olevan vuosiansion kanssa takaisin. Sillä saa sitten juhlia Pietarissa ja Tallinnassa hyvin. Olen keskutellut näistä asioita tyttöjen, jotka puhuvat englantia kanssa. Parin kanssa olen ystävystynyt ja yhtä käyn silloin tällöin tapaamassa Virossa.
""Luuletko että käyttämäsi huora saa maksamastasi rahasta pitää edes murto-osaa?""
Suomalainen tyttö pitää 100%, virosta ja venäjältä saapunut sopimuksesta riippuen vähän yli puolet tai sitten hän maksaa päivävuokraa asunnosta 100 eurosta pariin sataan, riippuen sijannista. Tästä huolimatta tyttö tekee hyvänä päivä vajaan tuhannen euron tilin huonona parin sadan. Käykö kateeksi?