Profiilissani ei vieläkään näy ryhmät FB:ssä.. Entäs muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei näy omassa, eikä kavareitten sivuilla. onko se joku uudistus juttu, kun tuo tiedot sivu on muutenkin muuttunut erilaiseksi? mut mitä järkee niitä ryhmiä sit on olla enää ollenkaan kun ei niitä sit nää? :(
tyhmääääääää, mulla oli vielä niin parhaat ryhmät joihin kuuluin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
ei näy omassa, eikä kavareitten sivuilla. onko se joku uudistus juttu, kun tuo tiedot sivu on muutenkin muuttunut erilaiseksi? mut mitä järkee niitä ryhmiä sit on olla enää ollenkaan kun ei niitä sit nää? :(
tyhmääääääää, mulla oli vielä niin parhaat ryhmät joihin kuuluin :snotty:

juu on joku uudistus. mulle fb lähetti siitä ihan viestinkin...

Täälläkin sama ongelma!! Siinä lukee "näytä muut sivut" ja kun sitä painaa saa ne ryhmät näkyviin, mutta haluaisin että näkyy muutenkin.
Muutenkin se tiedot-sivu on typerän näköinen, olen koittanut muutella miten päin vaan niin ei muutu sellaiseksi kuin oli ennen :-(

Täälläkin sama ongelma!! Siinä lukee "näytä muut sivut" ja kun sitä painaa saa ne ryhmät näkyviin, mutta haluaisin että näkyy muutenkin.
Muutenkin se tiedot-sivu on typerän näköinen, olen koittanut muutella miten päin vaan niin ei muutu sellaiseksi kuin oli ennen :-(

siis kyllä ne ryhmät näkyy kun etusivulla on ne viestit sovellukset tapahtumat kuvat jne. niin siitä kun painaa sen ryhät kohdan niin siinä näkyy ne mutta ei minun sivulla eli kukaan kavereistani ei nää että olen siinä yhdessä ryhmässä -.-

Yhteistyössä