Kivoja ryhmiä näköjään nuo nettihuijarit kuriin ryhmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja justtttt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

justtttt

Vieras
Siis minä ymmärrän ne ryhmät ja ne on ihan hyviä tarkoitukseltaan mutta olen itse saanut lapsen vasta 6kk sitten esikoisen ja nyt olen liittynyt noihin lastenvaate-tarvike sun muihin ryhmiin. Osaan en päässyt sisälle ja osaan olen nyt laittanut pieniä vaatteita myyntiin niin olen lentänyt ryhmistä pihalle tai saanut päällekarkauksia muilta että kuinka tälläinen elämäntapahuijari voi niissä ryhmissä olla! Asiaa hieman selvittelin ja ilmeisesti jollain parikymppisellä nettihuijaripimulla on sama nimi kuin minulla ja nyt sitten minä saan inbokseihin viestejä mitä nimiä käyttelen ja kuinka olen huijannut ihmisiä ja minulta vaaditaan rahojen palautuksia! Ja tuntuu että kukaan ei usko todellisuutta eli olen ihan yksin tässä sodassa nyt. Parin ryhmän ylläpitokin on suunnilleen haistatellut minulle kun olen yrittänyt selvitellä asioita.

Ihan perseestä tuollaiset ryhmät. Julkaista nyt ihmisten nimiä tuolleen, sinnehän voi ihan kuka tahansa mennä väittämään, että kuka tahansa on huijari. Uskomatonta että tuollainen sallitaan..Tai yleensäkkään mihinkään nettiin kirjoittaminen, että joku on huijari. Ellei sitten liitä poliisin papereita mukaan, että väite pitää paikkansa. Näin siinä sitten käy...

Harmi sulle :(

Ja siis tuolta nettihuijarit ryhmästä on nuo ihmiset tämän nimikaimani bonganneet eikä suinkaan edes itse tehneet hänen saati minun kanssani kauppoja. Mä sain niin monta yyveetä ja listaa ihmisistä jotka nyt jakaa mun facebookprofiiliani sen huijarin profiilina että harkitsen oikeasti poliisille menoa asian kanssa.

Pitäiskö sun tehdä niin, että laitat noista jokaiselle viestiä, että sinä et ole tuo sama ihminen ja jos sinun profiiliasi vielä jaetaan tuon asian tiimoilta, menet tekemään rikosilmoituksen. Kaipa tuollekkin jokin rikosnimike löytyy...

Pitäiskö sun tehdä niin, että laitat noista jokaiselle viestiä, että sinä et ole tuo sama ihminen ja jos sinun profiiliasi vielä jaetaan tuon asian tiimoilta, menet tekemään rikosilmoituksen. Kaipa tuollekkin jokin rikosnimike löytyy...

Minä en ymmärrä miksi minun pitäisi nähdä sellainen vaiva koska en ole tehnyt mitään väärää? Ja olen kyllä vastannut ihmisille mutta ei tunnu kovin moni uskovan. Joo olen kyllä huomenna heti aamusta poliisin yhteydessä ja kysyn mitä voin tehdä että maineeni mustamaalaaminen ja turha haukkuminen loppuu! En löydä facebookista kyseistä ryhmää mutta pari valittua sanaa voisin sanoa sen ylläpitäjille. Onneksi sain ylläpidon nimen tietoon ja se lähtee suoraan poliisille aamulla. Itse en jaksa alkaa viestejä laittelemaan koska tuntuu jo nyt että taistelen seinää vastaan sen pari tuntia mitä tässä jaksoin sitä tehdä.

Minä en ymmärrä miksi minun pitäisi nähdä sellainen vaiva koska en ole tehnyt mitään väärää? Ja olen kyllä vastannut ihmisille mutta ei tunnu kovin moni uskovan. Joo olen kyllä huomenna heti aamusta poliisin yhteydessä ja kysyn mitä voin tehdä että maineeni mustamaalaaminen ja turha haukkuminen loppuu! En löydä facebookista kyseistä ryhmää mutta pari valittua sanaa voisin sanoa sen ylläpitäjille. Onneksi sain ylläpidon nimen tietoon ja se lähtee suoraan poliisille aamulla. Itse en jaksa alkaa viestejä laittelemaan koska tuntuu jo nyt että taistelen seinää vastaan sen pari tuntia mitä tässä jaksoin sitä tehdä.

No kyllä mä ainakin jaksaisin nähdä sen vaivan, jos siitä olisi jotain hyötyä eikä profiiliani enää jaettaisi tuon asian takia :O

Se on paha enää sen jälkeen mennä sanomaan et se et ole sinä, jos 500 ihmistä on sen jaon nähnyt

No kyllä mä ainakin jaksaisin nähdä sen vaivan, jos siitä olisi jotain hyötyä eikä profiiliani enää jaettaisi tuon asian takia :O

Se on paha enää sen jälkeen mennä sanomaan et se et ole sinä, jos 500 ihmistä on sen jaon nähnyt

Mutta sanoin jo että olen sitä tehnyt mutta minua ei uskota! Eihän siinä ole järkeä että minä vietä monta tuntia viestitellen mulle tuntemattomien ihmisten kanssa kun en ole tehnyt mitään väärää! Joo, jakakoot rauhassa ja selvittäkööt itse asian sitten poliisin kanssa. Ihmiset vois käyttää hieman maalaisjärkeä mitä tekevät. Saako nuo jotain outoa tyydytystä siitä että leikkiivät poliisia? Kuinka monta muuta väärää ihmistä heillä on syytteensä alla? Kuka tahansa voi kirjoittaa nettiin mitä tahansa ja sieltä uskotaan kaikki. Minua sapettaa niin paljon, olen saanut ainakin 10 haukkumaviestiä jo. Siis sellaisia jossa haukutaan että olen kuvottava ihminen ja toivottavasti hankin apua. Siis ei sekään ole oikein nyt tässä!

Tämä on kyllä niin väärin. Itse myyn netissä vaikka ja mitä ja olisi ihan järkyttävää jos minulle kävisi näin. En oikeasti tiedä mitä tuossa tilanteessa tekisin. No ainakin poliisille ilmoittaisin, kun onhan tuo jo jonkinlaista kunnianloukkausta, että toisen fb:tä liitetään moisiin rikoksiin.
Yleensä huijarit käyttävät aina muuta kuin omaa nimeään, mutta eihän sitä kukaan usko.. Siksihän ne nimenomaa on huijareita!

Yhteistyössä