Alkaa menemään hermot tuon digiboxin kanssa.. Ei näy tv1, tv2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
Tai mistä lie vika johtuu,mutta kun ei moneen päivään ole taas tv1 eikä tv2 näkynyt!! |O :kieh:
Vaikka kanavahaun tekee niin EI!
Helvetti sentään,maksa tässä sitten tv-lupia kun ne kanavat mistä makust tulee ei näy!

Aina välillä poistuu tv:stä eikä niitä meinaa millään enää löytyä.
Nyt on taas varmaan viikko mennyt ettei näy.

Onko muilla käynyt näin?

Meilläkin pätkii välillä, ja aina helpottaa kun johtoja räplää. En kuitenkaan jaksa uskoa että ne johdot jatkuvasti itekseen löystyis...
Enemmän mua kuitenkin ottaa pattiin se kun ei voi nauhottaa toista kanavaa ja katsoa toista |O

Ei näy, ei. Digitv:n sivuilta laitoin sinne palautetta, ja seliselityksenä heillä oli, ettei antennille ole löydetty korkeussuunnassa oikeaa paikkaa. Ja sääolosuhteet vaikuttavat - mun mielestä ei pitäisi, koska kyseessä on kuitenkin nykyaikainen tekniikka. Mutta ei se vaan toimi kuten nykyajan tekniikalta voisi odottaa :headwall:

Etkös sieki oo kemistä? Meillä meinaan sama ongelma... Sillon ku kaapelitalouksetki siirty kokonaan digiaikaan, meilä näky eka tv 1&2, sitte ne näky vain jos erikseen teki kanavahaun, sitte ne näky jos sattu käymään tuuri, nyt ei ole näkyny moneen viikkoon, ainakaan kolmeen tai neljään viikkoon. :headwall: JA HEI, en maksa tv-lupaa, en nyt enkä ikinä, se on varma.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Etkös sieki oo kemistä? Meillä meinaan sama ongelma... Sillon ku kaapelitalouksetki siirty kokonaan digiaikaan, meilä näky eka tv 1&2, sitte ne näky vain jos erikseen teki kanavahaun, sitte ne näky jos sattu käymään tuuri, nyt ei ole näkyny moneen viikkoon, ainakaan kolmeen tai neljään viikkoon. :headwall: JA HEI, en maksa tv-lupaa, en nyt enkä ikinä, se on varma.

No joo täällähän minä!
Kaveri sanoi, että ne häipyy aina kun boxin sammuttaa mutta sillä ne tulee takaisin kuitenkin.
Meillä ei myöskään tosiaan enää kanavahakukaan löydä niitä!

*alkaa tekemään irtisanomisilmoitusta :kieh: * tulkoot vaa novelle mutta mun mielestä tuossa on jo syytä jos ei viikkoihin näe kanavia joista on pakko muka maksaa! :o

Yhteistyössä