Prkl, naapurin kissat valtaa meidän pihan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis meillä on pahenemaan päin sama ongelma! :kieh:
Tuntuu, että nyt kun koira ei ole enää talossa, niin kissat vaan menee röyhkeämmiksi.
Miehellä on palanut hiha jos toinenkin niiden kanssa.
Minä olen suunnitellut kissojen loukuttamista, niillä kun on kaulapannat, niin oikeat omistajat löytyvät varmaankin helposti.

Haluasitko lainata meidän samojedia :D Meidän nurkilla ja paljon kissoja vaan ei tule meidän pihalle :laugh: meidän uros rakastaa jahtaa kissoja, ei tee niille pahaa mutta sitähän ei katit tiedä :D kyllä menee hännät suorana karkuun. ei ole onneks meillä noita ongelmia :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
nitroilla lähtee..... ja lujaa :laugh:

Eikö rikokseen yllyttäminen ole bannauksen aihe tällä palstalla? Ihan vakavissani kysyn. Jos olen ymmärtänyt oikein, saa bannia jos kirjoittaa samaan ketjuun eri nikeillä, mutta tällaista sontaa saa suoltaa ilman bannia? Voisiko joku modeista vastata?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
nitroilla lähtee..... ja lujaa :laugh:

Eikö rikokseen yllyttäminen ole bannauksen aihe tällä palstalla? Ihan vakavissani kysyn. Jos olen ymmärtänyt oikein, saa bannia jos kirjoittaa samaan ketjuun eri nikeillä, mutta tällaista sontaa saa suoltaa ilman bannia? Voisiko joku modeista vastata?

Onko modeja paikalla?

Mä kans suosittelen sitä löytöeläintaloon viemistä. Itse olen kerran antanu eräälle kissalle mopilla sellaiset lähdöt ettei se enää ikinä tullut takaisin siskon pihalle heidän kissaa repimään ja tappelemaan.

Meillä on kaks viikkoa vanha auto.. siis ihan uus auto, ja eilen aamulla konepelliltä ja tuulilasista löyty kissantassun jälkiä.. eikä pelkkiä tassunjälkiä vaan oli tassut lipsahtanu ja naarmuttanu meiän konepellin!!!!!!!!!! Eikä yhtään ota päähän.

Alkuperäinen kirjoittaja perttana:
Meillä on kaks viikkoa vanha auto.. siis ihan uus auto, ja eilen aamulla konepelliltä ja tuulilasista löyty kissantassun jälkiä.. eikä pelkkiä tassunjälkiä vaan oli tassut lipsahtanu ja naarmuttanu meiän konepellin!!!!!!!!!! Eikä yhtään ota päähän.

samaa vaivaa täälläkin, ei ihan noin uusi auto kuitenkaan.
seuraavalla kerralla tulee katille noutaja...

Alkuperäinen kirjoittaja mirre-80:
etkö sinä hyvä ihminen älyä käydä naapurille sanomassa!jos ne ei edes tiedä että tuollaista tapahtuu :o

On niille sanottu....sekä minä että toinen naapuri. Sanomisen lisäksi olen mm. kantanut toisen kissoista heidän pihalleen ja sanonut että se kävi taas sen kymmenen kertaa meillä sisällä, ja se saisi jo loppua.
On siis sanottu kauniisti, naapuri hieman vähemmän kauniisti, ja voi olla että jossain vaiheessa täytyy karjua keuhkotorvi suorana jos ei muuten mene perille.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Käyppäs itse vessatarpeilla naapurin kukkapenkissä ja kun rupeaa sitä ihmettelemään, niin kerro, että lopetan heti kun kissanne lopettavat tekosensa.

:laugh:
En mä taida viitsiä, mutta voisin kyllä usuttaa tuon meidän 2½ veen naapurin pihaan puskapissille aina, kun sillä on hätä :whistle: . Ja miksei se voisi sinne isoa hätäänsäkin vääntää :D

Yhteistyössä