Presidenttikysely. Jos nyt pitäisi valita presidentiksi näistä joku, niin kenet valitsisit ja perustelut :)

Niinistön valitsen minäkin. Syyt;

Politiikan kokemusta ja uskottavuutta löytyy. Myös uskallusta sanoa asioista.
Lisäksi kun noihin syihin liittyy ulkoinen olemus sekä nuori vaimo niin paketti on kasassa.
Suomen pressa on enemmän ja enemmän vain keulakuva joten valitettavasti ne ulkomuotoseikatkin korostuvat.

Lipposen vaimo tuntuu minusta pyrkyriltä ja Lipponen itse takinkääntäjä joten he eivät ole vaihtoehto.

Soini taas on liian perusjuntti presidentiksi.
 
[QUOTE="Jeba";24397210]HAAVISTO! On jo mielestäni sen aika, muutoksen aika.[/QUOTE]

Voisi olla liian suuri muutos valtiovierailuihin; tässä puolisoni Ville....

Ei mulla mitään homoja vastaan ole, kiva jos ihminen on löytänyt rinnalleen jonkun josta välittää mutta niin avarakatseinen en ole että edes kuvittelisin äänestäväni häntä.
 
Muistakaahan se, että kokoomuslaiset on aina ajanut Suomen talouden ahdinkoon... Äänestä Niinistö pressaks ja auta Kreikkaa, Portugalia, Espanjaa yms, yms, yms. Entäs Kuka meitä auttaa jos tulee vaikeeta.??????
 
Nyt meni alta riman. Ja onhan se Lipposellakin reilusti nuorempi, mutta kyllästyttää tää ihmisten sokea usko kaikkeen mitä sanotaan.... Repikääpä vaikka tästä.... ;D
 
Aion äänestää Pekka Haavistoa, vaikkei hän tulekaan pääsemään läpi... Noista muista vaihtoehdoista Niinistö on vastenmielisyydestään huolimatta paras :D En kuitenkaan pysty kokoomuslaista äänestämään.
 

Yhteistyössä