Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä hyvä.
Jotain hyötyä
sitten minustakin.
Hieno homma.
•°
Saat näin
kanavoitua
patoutunutta
turhautumistasi
ja itsevihààsi
ulos >
minuun sitä
projisoiden.
•°
Tyttökerhoissa
(= missä tahansa,
jossa naiset
kokoontuvat) >
on kautta maan
paljon
tämäntyyppistä
'yäk mikä øksu
toi muija. Siis
niin ällö øksu että
en kestä. Yäks hyi.'
N+n
dramatiikka on
sakeaa, paikoin
vihreä eritekin
lentää:
🤮🤮😩😩🤢🤢
•°
Mut hei, siskosein;
ilo auttaa sinua. x

Ei tuo ole nn.
 
Hektistä, niin, no mulla ei ole, mut rehellisesti sanottuna plärääminen sotkee munkin elämää merkittävästi. En saa tehtyä niitä asioita, joita mun pitäisi tehdä, kuten esim. viimeistellä opinnot. Tää palstailu on mennyt multa viime 1,5 kk ajan ihan mahdottomaksi. Hyvä, että laitat stopin, mä vaan suren sitä, ettei ole sit mitään yhteyttä. Mut tosiaan ymmärrän, ei tää voi näin jatkua. 😕
 

Yhteistyössä