Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä hyvä.
Jotain hyötyä
sitten minustakin.
Hieno homma.
•°
Saat näin
kanavoitua
patoutunutta
turhautumistasi
ja itsevihààsi
ulos >
minuun sitä
projisoiden.
•°
Tyttökerhoissa
(= missä tahansa,
jossa naiset
kokoontuvat) >
on kautta maan
paljon
tämäntyyppistä
'yäk mikä øksu
toi muija. Siis
niin ällö øksu että
en kestä. Yäks hyi.'
N+n
dramatiikka on
sakeaa, paikoin
vihreä eritekin
lentää:
🤮🤮😩😩🤢🤢
•°
Mut hei, siskosein;
ilo auttaa sinua. x

Ei tuo ole nn.
 
Hektistä, niin, no mulla ei ole, mut rehellisesti sanottuna plärääminen sotkee munkin elämää merkittävästi. En saa tehtyä niitä asioita, joita mun pitäisi tehdä, kuten esim. viimeistellä opinnot. Tää palstailu on mennyt multa viime 1,5 kk ajan ihan mahdottomaksi. Hyvä, että laitat stopin, mä vaan suren sitä, ettei ole sit mitään yhteyttä. Mut tosiaan ymmärrän, ei tää voi näin jatkua. 😕
 
Minusta olisi tosi kiva
laittaa lempparisuosikille
hoo-yyt suoraan, mutta
en minä tohdi, kun olen
diplomaattinen ja
ennakoiva laajan
perspektiivin hahmottaja.

Tottakai saisin häneen
IRL yhteyden, mutta en
sitä ole ottanut.

Ajattelen hänen
kotiolosuhteitaan;
kudelman kaikkia
osapuolia.
'Minä ja minun tarpeeni' -
attitude' ei ole 'rykimässä
jonon ohi' muita ylijyräten.
Y'all know what I mean.
It's complicated.

Tykkään kaivatusta
ihan hemmetin paljon.
Ei mahda mitään.

Kun Sielu kohtaa Kodin.

We're lingering
in the ethers.

It's that thing.
Eternal sphere outta time.

×
 
Ei olisi kiva jos joku harhaantuisi ja tekisi huoli-ilmoituksen ja erehtyisin, että siellä saattaisi olla joku muu henkilö kun he soittavat tai olisi muuten huono hetki. Tai siis tällaiset hyvällä tarkoitetut huoli-ilmoitukset aiheuttavat lisää ongelmia ja väärinkäsityksiä.
 

Yhteistyössä