Hei!
Olisin kiinnostunut kuulemaan äitien synnytykokemuksia, joilla on ollut raskausmyrkytys? Itselläni on paineet koholla hieman ja jos tässä toksemia päälle pukkaa, niin en tiedä yhtään mitä on odotettavissa synnytyksen osalta! Kertokaa kokemuksianne, mikä minua mahdollisesti odottaa?
Olisin kiinnostunut kuulemaan äitien synnytykokemuksia, joilla on ollut raskausmyrkytys? Itselläni on paineet koholla hieman ja jos tässä toksemia päälle pukkaa, niin en tiedä yhtään mitä on odotettavissa synnytyksen osalta! Kertokaa kokemuksianne, mikä minua mahdollisesti odottaa?