vieras
Niin oikeestihan vain akateemiset saa olla ylepitä työstään. Ne jotka on valinneet paskapalkkaisen ammatin johon ei vaadita korkeaa tutkintoa niin eivät ole kiitosta ansainneet.Alkuperäinen kirjoittaja kiilusillmä:Minä en ap:n päiväohjelmassa nähnyt mitään itseään ylistävää... kunhan oli vain selostus siitä, mitä hän lasten kanssa tekee. Hyvin tuntuisi hommansa hoitavan.Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:No mä en taas ymmärrä jos ihminen valitsee ammatin ja hoitaa työnsä josta saa palkan, niin miksi sitä pitäisi ylistää tai korottaa siitä, että tekee sen minkä on työkseen valinnut, sama kuin sairaanhoitajilla tai lähihoitajilla, pitäisi päähän paijata kun töy on niin rankaa, kun itse ovat teinitytön haaveistaan sisarhento valkoisesta tehneet ammatin ja sitten se ei ollutkaan niin kivaa kun prinsessa leikeissä.. kaikki ammatit ovat tärkeitä se että hoitaa vieraitten lapsia ei ole mikään korostus esim. niitä ylemmäksi kui jotka hoitavat omia lapsiaan, tai jotka vievät lapsen hoitoo ja tekevät töitä, joakinen valitsee tapansa toimia, jos pään aukominen väsyttää kannataa vaihtaa alaa..