L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 09:26 ElinaJohanna kirjoitti:mököttää siitä et sulla posliini? vai siitä et oot siel saunaillassa? why?
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 09:33 luontevasti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 09:26 ElinaJohanna kirjoitti:mököttää siitä et sulla posliini? vai siitä et oot siel saunaillassa? why?
Et jos siellä on ollu myös miespuolisia mukana, vaikka yleensä nämä on ollut naistensauna- iltoja.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 10:16 vinttijengi kirjoitti:hei oikeesti käykö työporukat sekasaunassa???
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2007 klo 10:29 KASTEMATO kirjoitti:kukin tehkööt karvoillaan mitä lystää... pitäkööt tai luopukoot...
Mitä väliä sillä muutenkaan saunassa on? vai onko saunomisen tarkoitus tuijotella toisten looria:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja just niin:Onhan siellä kiva vertailla miehien varustuksia :kieh:Mutta varmaan miehet sitte katselevat vaivihkaa meidän naispuolisten kurveja ja vaikka niitä karvoja/posliineja
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Jos mua häiritsis se ettei mulla ole karvoja niin en kait niitä sillon ajelis pois =)
Alkuperäinen kirjoittaja edelliselle:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Jos mua häiritsis se ettei mulla ole karvoja niin en kait niitä sillon ajelis pois =)
Niin, niin, mutta kävisitkö sitten vaikka työporukan kanssa sekasaunassa?
Alkuperäinen kirjoittaja vinttijengi:hei oikeesti käykö työporukat sekasaunassa???
Alkuperäinen kirjoittaja edelliselle:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Jos mua häiritsis se ettei mulla ole karvoja niin en kait niitä sillon ajelis pois =)
Niin, niin, mutta kävisitkö sitten vaikka työporukan kanssa sekasaunassa?
Alkuperäinen kirjoittaja musatoosa:Jos tyttöporukalla ollaan niin tuskinpa siellä kukaan toisten pinppoja katselee. Ja jos on ukkoja mukana, niin aivan sama onko posliini vai karvakolmio; jokatapauksessa ne katsoo toosia.