Moniko viimeksi ollut miehen kanssa kaksistaan juhlimassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niksu

Vieras
Meillä taitaa olla kaksi vuotta kun jossain viihteellä käytiin. Normeja syömisiä tai kaksinoloa en laske viihteeksi. Nyt piti mennä pikkujouluja juhlimaan mies oli jo työporukan kanssa. Mutta en halua lähteä kun se olisi tavallaan hyvitys hänen menemisestään. Ensin ilahduin kun sanoi yks viikonloppu että mentäis jonnekkin. Sitten tuli vuolasta tekstiä, että kun hän menee työporukan kanssa jne jne. Ihan kuin sinne ei ilman tuota hänen omaa menoa olis päässy. Joo hölmöhän mää, mutta tutkimattomia on naisen aatteet.

Pari vuotta taitaa olla meilläkin? Silloin miehen työpaikan järjestämällä pikkujouluristeilyllä joka muuten oli tylsin risteily ikinä.
Saman porukan kanssa mennään lauantaina risteilylle, jee jee :whistle:

Tottakai käymme yhdessäkin. Kahdestaan on oikeastaan vietetty kaikkein hauskimmat ja riehakkaimmat iltamme :heart: Siis baanalla ja lomilla. Kesällä oltiin mökillä 4 yötä kaksistaan ja oli aivan tajuttoman romanttista ja hauskaa kun kahdestaan otettiin kuppia, saunottiin ja kalasteltiin :heart: Semmonenkin on piristävää :D

Viimeksi oltiin miehen kanssa viihteellä yhdessä lähemmäs 5 vuotta sitten(oltiin mummolassa,silloin meillä vain 1 lapsi joka itse nukutettiin illalla ja myös itse hoidettiin heti aamusta eli ei juurikaan mummo joutunut muuta tekemään kuin sen n.5 tunnin ajan yöllä "vahtimaan"poikaa) ja sen jälkeen minä en ole käynyt baareissa kertaakaan enkä ottanut tippaakaan alkoholia.Mies on kyllä käynyt kun on reissuhommissa niin siellä on käynyt baarissa mutta ei hänkään ole kotoa käsin käynyt kuin ehkä kerran..

viimeksi oltiin miehen kanssa tammikuussa-06 hotellissa yksi yö. kuopus kyllä käytiin kans yhdessä synnyttämässä, mutta se ei vissiin oo juhlimista? ;)

seuraava kerta onneksi jo häämöttää, uutena vuotena päästään nightwishin keikalle jäähalliin! sitä odotellessa...

Hyvin harvoin edes käydään viihteellä ja kahdestaan mennään, kun mennään (paitsi työpaikkojen pikkujouluihin). Kesällä oltiin viimeksi hääpäivän kunniaksi Tallinnassa ja nyt oliskin tarkoitus mennä joululomalla johonkin kaksistaan, todennäköisesti miniristeilylle.

Yhteistyössä