Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Olisi kiinnostava tietää minkä alan työpaikoista on kyse???
Kertokaas!
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Olisi kiinnostava tietää minkä alan työpaikoista on kyse???
Kertokaas!
Kertokaa nyt!!! Kun olen utelias![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:Ja TAAS posliini häpeää sitä broileriaan! TAAS!
Alkuperäinen kirjoittaja en täysin posliini:Mites yllättäen kaikki posliinit on harmaita =) sekasaunojia
Alkuperäinen kirjoittaja Kunhan mietin:Hei eikö teistä työporukan kanssa sekasaunojista kenelläkään tule sellanen olo, että "ammattitaito kärsii". Eli tarkoitan tällä sitä, että tän alastonkokemuksen jälkeen työkaverit muistaa sut aina nakupekkana eikä voi ottaa enää tosissaan. Aina kun jotakuta jännittää työhaastattelussa niin sille sanotaan, että ajattele sitä haastattelijaa alusvaatteisillaan niin jännitys häviää ja suorastaan naurattaa. Eikö tässä nakuilussa ole vähän sama homma?
Alkuperäinen kirjoittaja Kunhan mietin:Alkuperäinen kirjoittaja Kunhan mietin:Hei eikö teistä työporukan kanssa sekasaunojista kenelläkään tule sellanen olo, että "ammattitaito kärsii". Eli tarkoitan tällä sitä, että tän alastonkokemuksen jälkeen työkaverit muistaa sut aina nakupekkana eikä voi ottaa enää tosissaan. Aina kun jotakuta jännittää työhaastattelussa niin sille sanotaan, että ajattele sitä haastattelijaa alusvaatteisillaan niin jännitys häviää ja suorastaan naurattaa. Eikö tässä nakuilussa ole vähän sama homma?
Joutuko tää mun tekstini niin huonoon paikkaan, etten saanut vastauksia. Koitetaas uudelleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En mä kyl ensimmäiseks kato jalkoväliin vaan tissit on ne mitkä ensiks tulee katottuu.
Alkuperäinen kirjoittaja totta vai tarua:Siis ihan oikeesti jotkuu saunoo työporukan kanssa!!?