Poskiontelotulehdus, meneekö itestään ohi AINA?

Knicke Knackerton

Aktiivinen jäsen
02.09.2005
2 485
0
36
Mietin tässä, että mulla nyt taitaa olla bakteerin aiheuttama tuo poskiontelotulehdus, mutta en niin millään haluais antibiootteja ottaa. Viimesen antibioottikuurin jälkeen oon ollu joka kuukaudesta aina puolet räkätaudissa ja ennen tuota antibioottikuuria taas ollu kerran puoleen vuoteen kipeänä.
Tuo poskionteloiden aiheuttama pääkipu on kyllä niin v*ttumainen, ku se ei lähe millään buranallakaan pois (osaisko joku sanoa, auttaako aspirin paremmin?) ja tuo suolakannulla huuhtelukaan ei oikein auta ku hetkeksi vaan. |O |O
Ja, että siis parantuuko tuo ajan kanssa AINA siis nuo p-ontelot, kunhan jaksaa vaan kituutella. Oon vähän sitä mieltä, että tulee pysyvämpi tulos, ku antaa kehon parannella itte itteänsä.

Mulla on menny itekseen ohitte. Jos alkaa särkeä otsaonteloon ni sit kantsii käydä lekurissa josko on tullu otsaontelon tulehdus. Mulla ainakaan mitään kierrettä ole tullut näihin, joskus tulee joskus ei.

Viikon mulla tässä on särkeny ja muutama päivä ollu välissä, ettei särje. Jaa, mulla särkee nyt jo silmiä, etten mie kyllä tiiä sitten että onko tuo jo noussu tuonne otsalohkoihin. Mie lyön jollain tavalla umpeen nuo reijät noihin lohkoihin, saattaa kyllä ääni muuttua melkosesti, mutta mitäpä tuosta :whistle:

Yhteistyössä