POSITIIVINEN RASKAUSTESTI, VAIKKA EI RASKAANA??

jotku hormooni lääkkeet voi aiheuttaa plussan, mutta jos et ole millään ihmeellisellä lääkekuurilla niin plussa on AINA plussa, koska ihmisen elimistössä ei ole mistään muusta syystä raskaushormonia!

Kyllä voi olla mahdollista ;) Voi olla ns. kemiallinen raskaus, jossa alkio on "hipaissut" kohdun seinää, mutta samantien irronnut ja raskaus keskeytynyt. Näkyy vielä jonkin aikaa positiivisena tuloksena.
Lääkkeistä esim. Pregnyl antaa väärän positiivisen, mutta siitä on tuskin siulla kyse? Pregnyliä käytetään ovulaatiohäiriöissä.

Siis raskaus voisi olla mahdollinen (eihän nuo pillerit niin 100-prosenttisia ole ja vakisuhteessa elän), mutta mietin vain, josko testi valehtelisi. Menkat tulleet normaalisti eikä mitään muitakaan oireita ole ollut (toki se ei tarkoita, ettenkö voisi olla raskaana).

faktoja
Väärää positiivista näyttää vain joidenkin lääkkeiden tai munasarjakystan yhteydessä. Eli luultavasti olet raskaana. JOs syöt pillereitä, niin nehän varmaan pitää tuota "kuukautisvuotoa" yllä? Mites keksit tehdä testin jos ei ole mitään oireita? Kehottaisin kipittämään gynelle, voithan olla jo vaikka kuinka pitkällä!

Tein testin ihan vain mieleni rauhoittamiseksi, sillä tuli jotenkin ihan hirveän vahva tunne, että olisin raskaana. Ajattelin vielä testiä ostaessanikin, että typerää, sillä tosiaan kun oireita ei ole ollut, mutta sitkeästi joku toitotti mun sisälläni, että tee se testi. Niin ja saa tietysti kysyä =)

??
Kiitos "Ei" mutta pakko vielä jankata tätä, sori..

Minulla todettiin ensin hiivatulehdus johon lääkkeet ja päälle vielä virtsatietulehdus johon antibiootit. Nyt tein raskaustestin kp26/27 ja näytti haaleaa viivaa. Onko tosiaan mahdollista että olen raskaana koska olen kuullut että jotkin bakteeritulehdukset ja lääkkeet voivat näyttää väärää positiivista?

Ja jos olen raskaana mitä tuo hiivalääke voi aiheuttaa sikiölle kun selosteessa luki ettei lääkettä saa käyttää raskauden aikana?

Kiitos jo valmiiksi kaikille vastanneille!

...
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Kiitos "Ei" mutta pakko vielä jankata tätä, sori..

Minulla todettiin ensin hiivatulehdus johon lääkkeet ja päälle vielä virtsatietulehdus johon antibiootit. Nyt tein raskaustestin kp26/27 ja näytti haaleaa viivaa. Onko tosiaan mahdollista että olen raskaana koska olen kuullut että jotkin bakteeritulehdukset ja lääkkeet voivat näyttää väärää positiivista?

Ja jos olen raskaana mitä tuo hiivalääke voi aiheuttaa sikiölle kun selosteessa luki ettei lääkettä saa käyttää raskauden aikana?

Kiitos jo valmiiksi kaikille vastanneille!
no sun tilannehan selviää kun teet iuden testin parin päivänpäästä jolei menkkojakaan näy. Olen käyttänyt hiivalääkettä raskauden aikana, eikä siitä ole lapselle mitä'n tullut. toki kannattaa keskustella neuvolan/lekurin kanssa ennenkuin jatkossa käyttää

...
mutta mites on mahdollista,että olen ottanut jälkiehkäsyn ja ja menkat on tullut ajallaan. viime viikonlopun biletysreissulla alkoi alavatsaa "viiltää" ikävästi. tein raskaustestin ja se oli positiivinen?? siis tän ei todellakaan pitäny mennä näin :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mutta mites on mahdollista,että olen ottanut jälkiehkäsyn ja ja menkat on tullut ajallaan. viime viikonlopun biletysreissulla alkoi alavatsaa "viiltää" ikävästi. tein raskaustestin ja se oli positiivinen?? siis tän ei todellakaan pitäny mennä näin :(
Jos otit jälkiehkäisyn, niin vuoto pitäisi alkaa aika piakkoin. Jos vuotoakaan ei ole tullut silloin, niin ehkä oli maanantaikappale.

My ppppp
Kuukautiset myöhässä. Oireita rintojen turvotus,painoa tuli nopeasti,ruokahalu kasvoi ja huono olo. Testi näytti positiivista tosin toinen viivoista haalea. Pari viikkoa sen jälkeen alkoi kova vuoto ( jota tuli normaalia ENEMMÄN) , itketti ja ruokahalut hävisi kokonaan. Tein uuden testin joka näytti negatiivista. Mitä tämä voi olla?

Tyttönen tälläinen
Voisinko kysyä myöskin tässä ketjussa..
Tein kolmen päivän ajan positiivisia raskautestejä, kylläkin hyvin haaleita positiivisia.. Mutta selkeästi näkyi vaalea viiva.. Kävin tuona kolmantena päivänä verikokeissa ja verestä otettu testi negatiivinen.. Miten ihmeessä näin voi olla?
Tein erillaisia testejä ainakin 20kpl ja kaikissa näkyi vaalea positiivinen..
Kysyy Tyttönen ihmeissään..
Kiitos jo etukäteen!

Yhteistyössä