V
vierailija
Vieras
Menkat alkoi viikkoa aikaisemmin, mitä normaalisti ja kesti 6 päivää, vaikka normaalisti tasan 4 päivää. Loppupäivät oli niukkoja, mutta muuten en muista, kun käytän tamponia. Tänään tein raskaustestin, koska ei mitään PMS oireita eikä migreeniä ennen menkkoja (mikä mulla kuuluu kiertoon). Joskus viikkoa ennen menkkoja vuosin myös vähän verta kahtena eri päivinä, mikä ei mulle ole tavallista ja yhtenä päivänä meinasin oksentaa ja olen todella väsynyt. En käytä ehkäisyä ja raskaustesti näytti siis haaleaa plussaa. Tein sen päiväpissasta enkä tiedä kauan ollut rakossa.
Voiko olla runsaat menkat, jos on raskaana vai olenko saanut keskenmenon tai jotain? Ei ole tarkotus olla raskaana. Teen huomenna uuden testin aamulla, mutta mietin onko todennäkösempää, että raskaus on mennyt kesken?
Voiko olla runsaat menkat, jos on raskaana vai olenko saanut keskenmenon tai jotain? Ei ole tarkotus olla raskaana. Teen huomenna uuden testin aamulla, mutta mietin onko todennäkösempää, että raskaus on mennyt kesken?