Voinko olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Kun pari päivää ennen menkkojen alkua tein haalean plussan ja sit ne menkat siis alkokin,kesti n.5päivää...nyt oksettaa ihan kauheesti:/kaikki ruoka...esim. mietin et voinko olla raskaana kun menkat oli?joo käyn illalla ostaan testin:)varmuudenvuoksi...onko kellään ollu ihan tavallisia menkkoja vaikka raskaana ollu?

Minulla on koko ensimmäisen 3kk ajan menkat ja vielä aika runsaat. Ihan lorahtamalla saattoi tulla pöksyistä läpi! Ja kun masuasukki voi hyvin eikä ollut siis muuta kuin tuo vuoto niin ei otettu siitä sitten stressiä ja nythän minulla on tuollainen terve 2v 4kk ikäinen sipsuttaja :)

Minulla on koko ensimmäisen 3kk ajan menkat ja vielä aika runsaat. Ihan lorahtamalla saattoi tulla pöksyistä läpi! Ja kun masuasukki voi hyvin eikä ollut siis muuta kuin tuo vuoto niin ei otettu siitä sitten stressiä ja nythän minulla on tuollainen terve 2v 4kk ikäinen sipsuttaja :)
Näinkin voi käydä, mutta huomattavasti todennäköisempää kuitenkin on se toinen vaihtoehto. Toivotaan parasta aloittajalle.

niin siis menkat oli ihan normaalit...mulla on aina aika runsaat ja saa olla rättiä vaihtamsa joka tunti melkein... mietin vaan kun kauheena äklöttäny kaikki:/ mut eihän se paljoa maksa jos halvan testin ostaa illalla ku kaupasa käyn...mietin vaan et voisinko olla:)?

niin siis menkat oli ihan normaalit...mulla on aina aika runsaat ja saa olla rättiä vaihtamsa joka tunti melkein... mietin vaan kun kauheena äklöttäny kaikki:/ mut eihän se paljoa maksa jos halvan testin ostaa illalla ku kaupasa käyn...mietin vaan et voisinko olla:)?
Niin yleensä se raskausäklötys ei ala noin aikaisin mutta kaikki tietty mahdollista :)