raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Voiko olla mahdollista, että raskaustesti näyttää plussaa vaikka menkkojen pitäs alkaa vasta 5pvän päästä? tein testin kun oksettaa ja rinnat kipeet. ja plussa se oli ja vielä vahva. ja viime kuun menkat oli normaalisti ja ihan runsaatkin muistaakseni.
en uskalla riemuita, kun en voi uskoa!

Sulla on ollu aikasempi ovulaatio vaan kuin itse olet laskenut. Mulla kyllä piti olla oikeasti myöhässä ennekuin näytti plussaa, onko sulla jokin superherkkä testi?

testi oli sellainen apteekista, minkä voi tehdä jo 4pvää ennen ku menkkojen kuuluisi alkaa. No en malttanut odottaa. tahdoin tietää kun niin kaamee olo..
jeee!!! ehkä mä nyt sitten uskon plusssaan!!! =) =) =) =)

Finttu: testi oli clearblue..ja sä siis olit sitten raskaana ihan oikeesti? mulla ihan mielettömän vahvat oireet ( aivan samat mitkä viime raskaudesta..) niin oli pakko tehdä testi vaikka tiesin että aikaista. ja plussaa se näytti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Finttu: testi oli clearblue..ja sä siis olit sitten raskaana ihan oikeesti? mulla ihan mielettömän vahvat oireet ( aivan samat mitkä viime raskaudesta..) niin oli pakko tehdä testi vaikka tiesin että aikaista. ja plussaa se näytti.

Juu olin mä. Tuolla se plussa tuhisee kopassaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sori.:
clearbluet antaneet viimeaikoina paljon vääriä plussia.
toivottavasti sulla olis oikea!

Mitä merkkiä kannattaisi kokeilla, että saisi luotettavan vastauksen...?

(Kk:tiset vasta 3 pvää myöhässä (olleet yleensä tosi säännölliset). Ei turvotusta, rintojen aristusta eikä pahoinvointia. Sen sijaan oli outo migreenikohtaus... Kerran suihkun jälkeen käsivarret ja reidet punoitti... Palelee melkein koko ajan ja hermot pinnassa... Eipä näillä todennäköisesti ole mitään tekemistä raskauden kanssa, mutta olis hyvä ottaa asiasta selvää jos ei maanantaihin mennessä ala.) :-/

siis tein plussan kaksi kertaa eri päivinä. aamupissasta ja vielä muuten vaan pissasta ja molemmat plussaa. mutta molemmat just clearblue merkillä..
onks toi totta, että just mun tuurilla just se testi antaa väärän plussan. kun en ees halvinta ostanut ja paketissakin luki että 99% varmuus.