Porvoon seudun odottajia?

Onpa täällä ollut aktiivista keskustelua tänään...mahtavaa :D

Sennin ja Emmyn minäkin toivotan tervetulleeksi keskustelemaan. Kiva, että löysitte pinoomme =)

Olihan kivaa tavata teitä tänään. Ihan erilailla alkaa lukea näitä viestejäkin, kun ihmiset tulevat tutummiksi. Jumpassa oli mukavaa ja ihmeen hyvin vauvat jaksoivat. Vasta ihan lopussa alkoivat väsymään. Meilläkin se lähtö oli sen verran äänekäs, etten ehtinyt edes teitä muita jumppaajia lähtötohinoissa moikkailemaan :whistle:. Elli yllätti mut ja nukahti turvakaukaloon ennenkuin sain sen kiinnitettyä turvavöihin, joten onneksi kotimatka sujui hiljaisemmissa merkeissä kuin jumppaan tulo.

Voih... minäkin haluaisin Ellin kanssa vauvauintiin, mutta taitaa olla turhaa edes pyrkiä jonotuslistalle :/ Ehkä minä voisin kokeilla, jos vaikka saisimme paikan muskariin. Olisi vaan ollut kiva, jos se olisi ollut päiväsaikaan. Syksyllä alkava ryhmä saattaisi kyllä olla meillekkin parempi.

Flora laitoin sulle yksäriä ;)
 
Oli tosiaankin kiva nähdä tänään! Tervetuloa Senni mukaan porukkaan! Ja Emmy myös!

Mua myös kiinnostaisi tuo muskari. Harmi vaan, että se on keskiviikkona. Tuntuu ehkä hieman liian raskaalta, että aktiviteettejä olisi peräkkäisinä päivinä (jos sinne edes sattuisi pääsemään..). Sen sijaan olisi kiva saada jotain toimintaa torstaille tai perjantaille. Ehkäpä meidän pitäisi yrittää järjestää miittejä silloin? Mulle kyllä käy yleensä muinakin päivinä, ja jo vaikka jo tällä viikolla.

Meillä olisi su 16.30 vauvauintipaikka Söderkullassa. Eka kerta olisi ollut viime su, mutta ei voitu mennä pahan ihottuman takia. Nyt jos ei iho osoita tämän viikon aikana paranemisen merkkejä, niin luovutaan paikasta. Ehkäpä joku teistä saa sen sitten! Jonotettiin sitä varmaan noin pari kuukautta.
 
Senni Juu mun kaveri pitää sitä, siellä käydään aika ahkeraan.

ihanaa kun otatte mutkin mukaan, vaikka mun vauva ei olekaan enää kovin vauva, huomenna tulee 1v täyteen. :heart: vaikea kuvitella, miten nopeasti aika menee. justiinsa mä olin vasta sairaalassa sen kanssa

Mutta toinen lapsi ois sitten tuloillaan heinäkuussa, Nyt olokin alkaa olemaans uhteellisen hyvä alun pahoinvoinnit takana ja hieman energiaa alkaa olemaan. Ehkä tämä taas tästä.

Jos näette muuuten kuin noissa muskareissa yms niin me voidaan kyllä tulla Porvooseen bussilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marza1970:
Juu eli täällä olisi varmaankin seurueen ikäloppu :whistle:
poika 5v löytyy ja la olisi heinäkuussa ja joku sipoossa asuu niin aika likellä minäkin nimittäin hinthaarassa ja pari kertaa viikossa käydään sipoossa
Me asutaan Sipooossa! ja mullakin La heinäkuussa!!
 
Olis kyllä kiva treffailla kun minä en oo nähny teistä ketään :D Ja olis kyllä mukava nähdä ja kaipaan kyllä sitä aikuista seuraa. Me kun ei käydä noissa jumpissa tai muskareissa, avoimissa on tullu jonkun verran käytyä. Ihan joka päivä ei kuitenkaan tän porukan kanssa jaksa juosta.

Ja tervetuloa emmy ja marza!!
 
Terve keskiviikkona!
Kyllä minäkin mielellään menisin muskariin torstaina tai perjantaina ja parempi aamu/päivällä, mutta ei ollut muuta vaihtoehtoa niin kokeilemme miten keskiviikko tuntuu Sannille.
Huomasin, että Sanni tekee samoja juttuja,kun vielä oli masussa-vaikka nukutaan eri huoneessa jo yli 2vk ja mies yrittä olla aamulla todella hiljaa,hän silti herää silloin,kun iskä nousee töihin :LOL:
 
nyt vasta ketjunne huomasin :)

en oo vielä ehtiny lukea sen enempi mutta meinasin vaan ilmoitella että täälläkin odottava porvoomamma :)

la on elokuussa ja ennestään löytyy 2 tyttöä -06 & -08.

nyt luen vähän mitä ootte puuhanneet :)

korvapuusti
 
Kiva, kun porukka lisääntyy =) Tervetuloa mukaan korvapuusti!

Meillä ihottuma oli taas ärtynyt yön aikana. Peruin siis meidän vauvauintipaikan. Ehkäpä joku teistä saa sen. Ilmoittauduttiin varmuuden vuoksi uudestaan jonoon, jos iho seuraavien kuukausien aikana parantuisi. Silve kannattaa ehdottomasti soittaa sinne Folkhälsänille. Ei jonot mahdottoman pitkiä ole, eikä Elli ole parin kuukaudenkaan päästä vielä liian iso aloittamaan uintia. Jostakin kuulin, että jos on valmis kulkemaan Helsinkiin asti, niin paikan saa nopeammin.

Koska meiltä uintiharrastus jää, niin soitin musiikkikoululle. Tämän päiväiseen 09-ryhmään on vielä tilaa. Eli kokeillaan mekin nyt muskaria kuitenkin. 99 euroa maksaa kevät, joten toivottavasti Ilmari tykkää.

Mulle käy hyvin ens viikon torstaina miitti Picknikissä Yksi on meille ihan paras aika:)

Mie vaan Muistanko oikein, että asut Huhtisten lähettyvillä? Onnistuuko sinulta vaunulenkki kahden pojan kanssa? Olisi kiva saada lenkkiseuraa. Toki, jos täällä on muitakin samalta suunnalta, niin seura olisi oikein tervetullutta! Oletko muuten käynyt Huhtisten avoimessa? Onko siellä lähinnä leikki-ikäisiä vai myös vauvoja?
 
Mulle ainakin käy treffailu ensi viikon torstaina =) Meillä ei kyllä ole silloin autoa käytössäni, mutta tuleepahan samalla testattua Porvoon julkisen liikenteen sopivuus vauvamatkustajalle ;)

Tervetuloa jengiin Korvapuusti :flower:
 
Voi kun mua kiinnostais toi muskari, mutta kyllä se taitaa olla vaan liikaa vielä meille..Tykkään kovasti lauleskella Luukakselle, mutta hitsi kun lastenlaulujen sanoja en vaan enää meinaa muistaa :LOL:

Silve: harmi kun meidän autoon ei toisia vaunuja saa mahtumaan. Muuten pääsisit mun kyydissä. Voi kyllä olla että itekin tulen bussilla. Riippuu vähän siitä pitääkö isäntä etäpäivän vai lähteekö toimistolle.
 
Kiva,kun olet mukaana Korvapuusti:)

MInulle ainakin torstai klo 13 sopii.Picnic on yleensä aika täynnä,mutta toivottavasti löytyy meille tilaa. :D
Joskus myös voimme tavat minun luona niin mm.vauvantarvikkeet löytyy,vauvanhoito helpompaa ja kahvi/tee tietysti ilmaista:D :LOL: Alakertaan voi jättää myös vaunut ja olen yksin meidän neidin kanssa arkisin klo 16 asti niin sinä aikana on mahdollista tulla jos haluatte.
 
Meille sopii kanssa tuo päivä ja aika.

Vimpu: Juu asustelen ja kyllähän se lenkille lähtö onnistuu kun muksut iskee vaunuihin. :D Ollaan käyty siellä avoimessa esikoisen takia ja siellä on aika paljon 1 vuotiaasta ylöspäin, mutta on siellä äitejä joilla on isompi lapsi ja sitten vauva mukana. Mutta kyllähän siellä voi varmasti käydä vauvankin kanssa että saa vaikka itelleen seuraa. Tosi mukavaa siellä on kyllä ollu.
 
Tervetuloa Marza :wave: Luulisin, että ikä on aika toisarvoinen asia tässä porukassa. Samanlainen elämäntilannehan meitä kaikkia yhdistää ;)

Flora Taitaa olla harvassa ne henkiloautot, joihin mahtuu kahdet lastenvaunut! Ihan mielenkiintoista on kokeilla julkisilla liikkumista :p

Vähän nolona tiedustelen teiltä viisaammilta, että onko Cafe Picnic se kahvila kauppakeskus Lundin ala-aulassa? Eikös kakkoskerroksessa ole Wayne´s Coffee?

Ilman muuta mekin tulemme Sennin luo, kun kerran niin ystävällisesti meidät kutsuit :)

Vimpu Toivottavasti ihottuma hellittää pian :hug: . Mitä ne sielä allergialääkärillä sanoi?
Ilmoitin meidät tänään vauvauintijonoon ;) Perjantain kahteen ekaan ryhmään oli lyhimmät jonot, joten niihin yritetään.

Muskari jätetään suosiolla syksyyn, ettei tule liikaa virikkeitä samaan syssyyn.
 
Mekin mielellämme tulemme Sennin luo, jos vaan meidät otetaan mukaan, ensi to mulla on sokerirasitus klo 7.10, joten en kyllä usko pääseäväni Porvooseen klo 13, ja tuon meidän 1v kanssa en oikein mielelläni julkisille kahvipaikoille tulw, koska hän on erittäin vilkas tapaus, joten saisin juosta vaan hänen peräassään enkä kerkeisi teihin tutustua olleskaan ;)

Ihana lueskella teidän vauvojen kuulumisia mun vauvakuume nousi pilviin kun luin juttujanne, varsinkin synnytys jutut oli ihania. Omanki pelottaa aika lailla kun eka oli sektio, joten mietityttää seuraava synnytys aikalailla..

Nyt neidin iltatoimiin.

Emmy, 13+1 ja esikoinen 1v
 
Hei taas!

Kyllä picnic-tapaamisen jälkeen voitte tulla seuraavalla kerralla minun luo. Ilman muuta tervetuloa, myös sinulle Emmy.

Muskarissa käyty ja olin Sannin sekä aviopuolison kanssa. Oli meidän lisäksi kaksi muuta perhettä ja seitsemän äitiä ihanien vauvojen kanssa. Niin kuin arvelin ennen muskaria, että Sanni on varmaan nuorin kaikista ja niinhän siinä kävi. Aika meni nopeasti ja oli mukavaa olla isossa ryhmässä muiden perheiden/äitien/lasten kanssa. Harmi vaan, kun Sannilla oli puolet muskarista hikka, joka häiritsi hieman pikku prinsessaa.
 
Uskon,että mahtuu vielä;)(meillä on 71 neliötä),muistakaa vaan,että jos on "liikkuva vauva/lapsi" niin omalla vastuulla, kun meidän asunto ei ole vielä mitenkään "suojattu" tehokkaasti, koska meidän neiti on vasta 2kk+1vk;). :D
 

Yhteistyössä