Porvoon seudun odottajia?

Olipa kiva saada kasvot näille nimimerkeille :)

Kiitos Senni, onhan hän semmoinen äidin pieni hymypoika :heart: Oikein kivasti hän viihtyi tänään jumpassa. Katsotaan nyt sitten miten jatkossa :LOL:

Ainiin, Silve niistä treffeistä puheli. Mulle sopii melkein mikä päivä vaan treffaamiseen, vaikka jo tällä viikollakin. Antakaas muut tulla ehdotuksia.
 
Mulle sopii kanssa ihan koska vaan kun ei oo nyt mitään erityistä. :D

Tänään oltiinki pitkään aikaan taas avoimessa että pääsi tuo esikko sinne touhuumaan ja kyllä tuntu mukavalta taas nähdä muita ihmisiä ja jutella aikuisen kanssa, kun on nyt tullu oltua näiden ipanoiden kaa.

Nyt täytyy lähtee antamaan esikolle ruokaa kun pienempi jo vetäsi semmoset annokset ettei isompikaan syö niin paljon... :ashamed: Palailen :wave:
 
Terve:).
Olen samaa mielta kun Te.Oli kiva tavata muita äitejä ja lapsia:).Toivottavasti nähdään taas pian.
Harmi vaan,että mun tyttö ei jaksanut odottaa loppuun asti,mutta kun nälkä ja väsymys iski,niin ei voi mitään:).Kun hän sai ruoan ja laitoin vaunuun, nukahti 10 sekuntin jalkeen:).(Vieläkin nukkuu parvekeella:) ) =)

Jos haluatte niin päivän aikana voitte tulla myös minun luona käymään:).
 
Flora-79: Voit yrittää huomen aamulla soittaa Porvoon musiikkiopistoon (www.psmo.fi) ja kysellä onko mahdollista tulla vielä lisäryhmään v. 2009 syntyneille vauvoille tarkoitettuun muskariin. Opisto muistaakseni aukeaa klo 9 niin soita silloin heti jos on vaan mahdollista ja toivottavasti ryhmään vielä mahtuu niin saatte paikan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
HEi asustelettekos te kaikki Porvoossa? Me mutettiin viime kuussa Sipooseen ja en tunne täältä ketään!

Esikonen on 1v ja toinen ois tulossa heinäkuussa..
Hei Emmy:).

En tiedä onko täällä joku Sipoosta, mutta toivottavasti löydät jonkun.Minä itse olen aika harvoin Sipoossa-ainakin kerran vuodessa, kun mieheni joukkue pelaa ÅIF:ää vastaan :p (20.02olen ainakin tulossa:) )
Käytkö joskus Porvoossa?
 
Tervetuloa emmy! Kiva kun tänne on tullut lisää kirjoittajia :)
Ei taida tosiaan nyt kukaan muu kirjoittaja asua Sipoossa, mutta eihän sieltä tosiaan pitkälti ole matkaa tänne Porvooseen.
Me ollaan jonossa Söderkullaan vauvauintiin. Toivottavasti pian päästäis alottamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Kyllä mä siellä käyn vähän väliä kun Kaveri pitää siellä sitä lastenkirppistä Ja ei täältä bussillakaan kovin kauan tule..


Omistaako sinun kaveri UUKUMI:n?:D Tykkään erittäin kovasti paikasta:).
Imoittele jos sinulla on aikaa ja haluat tavata, kun tulet Porvooseen?!:)
 
Senni: meidän edellä on yksi perhe ja kuulemma ei pitäis hirveän pitkään mennä että päästään ryhmään. Harmi kun Porvoossa ei ole mahdollisuutta vauvauintiin. Toisaalta meiltä ei onneksi aja tuonne pitkään :)
 
Flora ja Senni: Oletteko jonottaneet kauan vauvauintiin? Me olemme myös jonottaneet Söderkullaan, mutta vasta vajaan viikon. Harmi, kun emme tajunneet aikaisemmin, että jonot ovat niin pitkät.

Mihin aikaan päivästä tuo muskari muuten on? Aloitetaanko uusia ryhmiä vielä myöhemmin keväällä? En haluaisi ehkä ihan vielä aloittaa tytön kanssa kovin montaa harrastusta, mutta muskari kyllä houkuttelee.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Flora-79:
Senni: meidän edellä on yksi perhe ja kuulemma ei pitäis hirveän pitkään mennä että päästään ryhmään. Harmi kun Porvoossa ei ole mahdollisuutta vauvauintiin. Toisaalta meiltä ei onneksi aja tuonne pitkään :)
Porvoossa on aikaisemmin ollut vauvauinti, mutta ei ole harmi vaan enää. Mihin aikoihin olette jonottamassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisla-80:
Flora ja Senni: Oletteko jonottaneet kauan vauvauintiin? Me olemme myös jonottaneet Söderkullaan, mutta vasta vajaan viikon. Harmi, kun emme tajunneet aikaisemmin, että jonot ovat niin pitkät.

Mihin aikaan päivästä tuo muskari muuten on? Aloitetaanko uusia ryhmiä vielä myöhemmin keväällä? En haluaisi ehkä ihan vielä aloittaa Emman kanssa kovin montaa harrastusta, mutta muskari kyllä houkuttelee.

Ilmoittauduin muistaakseni Joulukuun alussa ja varmistamme vielä oman jonotuksen/paikan kuun puoli välissä.
Muskari on Keskiviikkoisin klo 17.05, kesto 45min ja uskosin, että uusi ryhmä on tulossa ainakin Syksyllä. Muistaakseni myöhemmin Keväällä ei tulisi enää uutta ryhmää, mutta kannattaa soittaa huomenna ja kysyä opistosta.
 
Me ollaan jonotettu joulukuun puolesta välistä.

Minäkin mietin että tuleekohan nyt turhan monta harrastusta. Muskarin vois kyllä aloittaa syksylläkin...Jos me sitten siihen asti lauletaan ja leikitään täällä kotona :)
 
Mäkin mietin, että olisiko järkevää jättää se muskarin aloittaminen syksyyn. E saisi ehkä siinä vaiheessa jo jotakin siitä irti. Laulelen täällä päivisin kuitenkin tytölle :) Täytyy vielä miettiä.
 
Viimeksi muokattu:
Senni: nyt pitää kyllä sanoa etten muista mikä aika meillä oli. En muista edes sitä oliko se perjantai vai sunnuntai :ashamed: Me kun ilmotettiin että mikä tahansa aika sopii niin ei sitten tullut laitettua ylös sitä aikaa kun sieltä soittivat että meidät on laitettu jonoon :LOL:
 

Yhteistyössä