Porvoon seudun odottajia?

Marza: Tänne mahtuu aina mukaan =) Ite olen porvoosta myös läheltä keskustaa. Ja eihän tuo ikä ole mikää, tietenkin omat riskit mutta kuitenkin. Mulla monia jotka saaneet saman ikäisenä, joten mikäs siinä. =) Ja mä taidan olla porukan kuopus kun mulla ikää 22v ja kaksi poikaa löytyy 2v ja 6kk.
 
Täällä olis kanssa yksi porvoolainen äiti ja kakkonen tulossa. Esikoispoikani on reilu vuoden ikäinen ja kakkosen LA on heinäkuussa. Ikää minulla on 25 vuotta. Mahtuuko vielä yksi mukaan?

Me käytiin kanssa tossa Söderkullan vauvauinnissa. Lenni tykkäs kovasti siitä, mutta lopetettiin se syksyllä kun on talonrakennuskesken ja kaikki aika menee miehelllä siellä ollessa, mutta suosittelen vauvauintia kyllä kovasti.
 
Tervetuloa joukkoon Kohta kahden äiti. Kyllä tänne mukaan mahtuu!

Nyt pitäs keksiä jtn tekemistä tälle päivälle tuntuu että täällä meno vaan yltyy pahemmaksi :LOL: Jos sitä lähtis palauttamaan eilen ostetun digiboxin joka ei sit käynykkään meille..

Palaillaan.. :wave:
 
Tulin ilmiantamaan minäkin itseni, ensimmäistä kertaa palstalla kirjoittamassa =) Odottelemme ensimmäistä ja laskettu aika olisi kesäkuun alkupuolella. Eli marza lisää odottajia ketjuun täällä jos mukaan huolitaan :wave:

Halua löytyisi minultakin tutustua muihin vastaavassa tilanteessa oleviin ihan oikeassakin elämässä. Nyt työssäkäynti estää päiväsaikaan tapaamisen, vaikka yllättävän vähänhän tässä enää työkuukausiakaan on.
 
Tervetuloa zoet ja kohta kahden äiti! Ilahduttavaa että ollaan saatu näin monta jäsentä tähän keskusteluun :)

Pikkuherra on reilun kolme tuntia nyt nukkunut ulkona vaunuissa. Kohta vois alkaa heräilemään kun käy mun aika tylsäks :p
 
Tervetuloa uusille kirjoittajille!

Senni, me voidaan tulla myös E:n kanssa maanantaina, jos vain kellonaika sopii meidän aikatauluun. Tyttö nukkuu aamuisin niin pitkään, että päästään aina liikkeelle vasta puolen päivän jälkeen.

Torstaina päästään myös mukaan kahvilaan! Muskari päätettiin mekin jättää ensi syksyyn. Ilman sitäkin tuntuu olevan aika paljon ohjelmaa =)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet!

Senni Kiitos kutsusta! Tulisimme mielellämme Ilmarin kanssa, mutta ensi maanantaina emme pääse. Meillä on juuri silloin allergiatestit Helsingissä.

Kirjoittelen lisää paremmalla ajalla..
 
Tervetuloa Kohta kahden äiti ja zoet.

Suurimmalla osallahan meistä vauvat ovat jo syntyneet, joten ketjumme nimi taitaa olla hieman harhaan johtava. Meidän jo synnyttäneiden olisi pitänyt kait siirtyä tuonne "Syntyneet"-puolelle :whistle: . Mitä te muut olette mieltä? Pitäisikö jo synnyttäneiden perustaa uusi ketju ja jättää tämä odottajille?

Senni Luulin ihan, että tapaisimme sinun luonasi vasta Picnicin treffien jälkeen. Meille kävisi maanantai muuten, mutta mietityttää kyllä Ellin jaksaminen. Ensi viikko on meilläkin vilkas, jos maanantaina tulisimme sinun luo, tiistaina on mammajumppa, keskiviikkona perhevalmennuksen synnytyksen jälkeinen tapaaminen, torstaina tapaaminen Picnicissä teidän kanssa ja perjantaina meille tulee viikonloppuvieraita. Vipinää siis riittää ;)

Flora Just joo... sulla tulee aika pitkäksi, kun poitsu nukkuu niin pitkään ja mä roudaan tavallisesti Elliä vessaankin mukaan, kun hän ei suostu nukkumaan ollenkaan päikkäreitä.
Elli tosin yllätti mut tänään käydessäni sisätautilääkärin kontrollissa. Hän nimittäin nukahti vaunuihin vastaanottohuoneessa. Taisi pitää lääkärin juttuja pitkästyttävinä :D
 
Me synnyttäneet voisimme tosiaan perustaa oman ketjun.

Meidän ensi viikko on aivan yhtä vilkas kuin Silvelläkin. Senni, voisimmeko siirtää vierailua viikolla eteenpäin? Luulen, että seuraava viikko sopii paremmin useammalle. Näemmehän kuitenkin ensi viikolla torstaina Picnikissä.
 
Mäkin kyllä rupesin miettimään että ehkä kannattaisi siirtää kun kaikilla on tota ohjelmaa aika paljon.

Voi olla että joudun perumaan torstain tapaamisen kun en ajatellu järkevästi että tuo 2v ei taida malttaa olla paikoillaan, mutta mielelläni haluaisin treffata kaikki. Yritän järkätä jotain mutta jos ei onnistu niin tulen joku toinen kerta.

Nyt on jalat kyllä soossia kun tuli oltua lenkillä Vimpun kanssa ja kiitos vaan vielä mukavasta seurasta. :D Täytyy harrastaa useemmin lenkkeilyä kun näköjään alkaa kunto olla heikko... :LOL:

Nyt syöttöpuuhiin, palaillaan :wave:
 
Perustin uuden ketjun Lapsi kasvaa/ vauvat 0-12 kk puolelle nimellä Porvoon seudun mammat. Me jo synnyttäneet voisimme pikkuhiljaa siirtyä sinne ja antaa tilaa tässä ketjussa uusille odottajille =) .
 
ja täällä La heinäkuussa 20.7 !!! Tehdäänkös me odottajat sitten tänne uusi pino vai jatketaankos tääs samassa??

Mites teidän muiden mahat voi??
mä mietin että voiko olla mahdollista että tuntisi jo liikkeet viikolla 13+???

emmy ja rv 13+3
 
Ihan miten vain,voidaan jatkaa tässä tai tehdä ihan uusikin pino. Itsellä maha näkyy jo yllättävän hyvin verrattuna aikaisempiin raskauksiin...en ainakaan muista että näin aikaisin olisi näkynyt....nyt raskausviikkoja 13+6. silloin tällöin tunnen jotain pientä liikettä mutta aika vähän kuitenkaan vielä. edellisessä raskaudessa olin tuntenut jo viikolla 16 jonkin aikaa liikkeitä joten sekin aika on jo lähellä joten kyllä nämäkin tuntemukset varmaan jotain liikkeitä on. täälä on sitten ainakin pari porvoolaista odottajaa joilla laskettu aika myös heinäkuussa? =) tiedä vaikka samaan aikaan sairaalassa oltaisi...
 
Vois varmaan tehä tosiaan uuden pinon, kun tää on jo aika pitkä. Kivaa, että löytyy odottajiakin näin paljon!

Emmy mäkin tunsin muistaakseni jostain viikosta 14 alkaen liikkeitä. Toisestahan niitä voi alkaa tunteen aikasemmin, kun tietää jo vähän miltä ne tuntuu.
Onkos teillä jo pahoinvoinnit loppuneet? Mulla kesti vielä viikolle 15 asti..
Nyt maha jo alkaa kivasti näkymään ja liikkeitäkin oon tosiaan tuntenu :)

Niin siis mulla esikoispoika on nyt 1,2v vanha ja nyt on rv 17+3
 
Mahtuuko mukaan?
Täällä ollaan varhaisultran mukaan rv 8+4. Ja 21v ikää löytyy. Esikoinen tulossa.
Varhaisultrassa käytiin rv 5+4 jolloin olisi pitänyt viikkoja olla 6+4. Varattiin tuosta viikon päähän aika ja silloin alkio oli 6+2. Eli nyt kasvu olisi menkkoihin nähden 9pv myöhässä. Jostain syystä en ole kamalan huolissani, koska alkuviikoillahan noita mittausvirheitä sattuu suuntaan ja toiseen, ja viimeisimmällä käynnillä syke näkyi vahvana. Käytiin Porvoon lääkärikeskuksessa. Ensimmäinen kerta maksoi 60euroa ja toinen kerta 24euroa kela-vähennyksineen. Aikaa noihin meni yhteensä sellaiset 20minuuttia eli pikaiset ultraukset oli.

Ensimmäinen neuvola on Gammelbackassa ensi viikon ke 02.03 ja np-ultra kolmen viikon päästä to 18.03.
Olisi ihana tietää, onko pikkuisella kuitenkin kaikki hyvin. Ultrataanko neuvolassa ollenkaan tarkistaakseen, että siellä vielä jotain on elossa? Elättelen toivoa, että Porvoon kaupunki haluaa säästää kustannuksissa ja halvempaahan se on ultrata neuvolassa ja varmistaa asia ennen np-ultraa. Ettei tee turhaa reissua...
 
Mickeys Siirtyivät uuteen pinoon ennen kuin ehdittiin mukaan... ;) Näkyy olevan tuolla sivulla kolme, täytyy mennä sitä nostelemaan. Neuvolassa (Gammelbacka minullakin) ei ainakaan ekalla kerralla ultrattu, mutta en tiedä miten sitten lääkärikerralla. Mulla on lääkäri maaliskuun puolivälissä, ja tänään oli np-ultra. Halvalla pääsit muuten tuossa varhaisraskauden ultrassa. Kävin Helsingissä työpäivän vieressä ja maksoi kela-korvauksen jälkeen n. 120e!
 

Yhteistyössä