Moi kaikille!
En ole ollut pitkään aikaan täällä, kun meillä on ollut kaikenlaista (ja näyttää jatkuvan).
Ensin mulla oli joku 2 päivää kuume joka meni ohi,myöhemmin Sannille tuli joku nuha ja emme pääseneet vauvauintiin,sitten kävimme lasten lääkärissä tarkistamassa Sannin lonkat ja silloin saimme tiedon,että Sannilla on osittain tosi kuiva iho ja pitää rasvata erikoisrasvalla 2kertaa päivässa (eli vauvauinti peruutettiin kokonaan ja uimapuku jäi käyttämättä),sen jälkeen miehellä on ollut aikamoinen sairaus(poskiontelotulehdus ja kuume) ja nyt minulla on taas synnytyksen jälkeen *merkit*, sen takia en pässyt jumppaan. Minulla on ollut jälkitarkastus 5.1.2010,se oli tosi nopea ,mutta ne oli kertonut,että vaikka synnytys oli hirveä,niin kaikki näyttää kuitenkin ok. Sen jälkeen kaikki alkoi parantua,mutta yksi *seinä* sisällä kiristi tosi pahasti.Luulin,että se menee ohi,mutta ei mennyt.Tilanne huononi ajan edetessä. Yksi perjantai ilta vihloi ja kiristi tosi paljon-yritimme saada lääkärin,mutta ei ollut ketään saatavilla ja vasta maanantaille sain paikan Porvoon Lääkärikeskuksessa.Gynekologi oli tutkinut sen ja kertoi,että siellä on jotain huonosti ompeltu(mitä ei oltu huomattu),ja myöskin roikkui 2 verirakkulaa(jonka pystyy näkemään itse) ja hän antoi lähetteen Porvoon Sairaalaan ja kertoi,että minulle tulee kutsu tai sieltä otetaan yhteyttä.Viikko meni ja ei kuulunut mitään.Sunnuntaina oli niin kova kipu,että en pystynyt kunnolla istua ja kävely teki myöskin kipeää. Eilen soitin taas Porvoon Sairaalaan ja ne sanoi,että minulle on lähetetty kutsu 19.03.Kerroin,etten jaksa odottaa niin kauaa, koska kipu on tosi paha niin hän oli lötänyt minulle ajan 3.03 eli huomenna.En tiedä mitä ne tekee siellä. Eilen kipu on ollut onneksi jo pienempi,mutta todennäkoisesti jotain tapahtui( tuli hieman verta, mutta olo helpottui). Katsotaan huomenna.
Terkkuja Teille ja hyvää viikon jatkoa.