V
"vieras"
Vieras
Mun porukat oli meillä käymässä tänään ja kävi ilmi, että molemmat aikoo äänestää Haavistoa. Olin ihan ällikällä lyöty. Olin kuvitellu, että kumpikin ajattelee, että hyvä mies, mutta ei sitä voi äänestää, kun on homo.
Mun äiti ainakin on ihan tosi homokammonen, paitsi käy se tosin kampaajalla, joka on homo.
Eli ehkä se sittenkin pohjimmiltaan ajattelee, että ei se homous haittaa, jos vaan on muuten paras työssään. 
Oikeestaan ehkä toi isän kanta ei edes pitäis olla niin suuri ylläri, se kun on kuitenkin opiskeluaikoina ollu aktiivinen jossain yliopistonsa demarinuorten jutuissa, niin ehkä siitä nyt olis pitäny pystyä päätteleen, että se ei halua äänestää kokoomusta, mutta silti jotenkin oon yllättyny, että se äänestää homoa.
Näköjään kuuskymppisetkin pääsee vielä yllättään.
Vai oonko mää tässä se konservatiivi, kun kuvittelin, ettei mun porukat vois ikinä äänestää Haavistoa siks, että se on homo?
Oli miten oli, oon tyytyväinen tilanteeseen! 
Mun äiti ainakin on ihan tosi homokammonen, paitsi käy se tosin kampaajalla, joka on homo.
Oikeestaan ehkä toi isän kanta ei edes pitäis olla niin suuri ylläri, se kun on kuitenkin opiskeluaikoina ollu aktiivinen jossain yliopistonsa demarinuorten jutuissa, niin ehkä siitä nyt olis pitäny pystyä päätteleen, että se ei halua äänestää kokoomusta, mutta silti jotenkin oon yllättyny, että se äänestää homoa.
Näköjään kuuskymppisetkin pääsee vielä yllättään.