V
vieras
Vieras
Tuleeko hyvää jos tekee ihan perus ruskeeseen kastikkeeseen?Ehkä pilkottua suolakurkkua joukkoon?
Ei ole missään marinadissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvältä kuulostaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuleeko hyvää jos tekee ihan perus ruskeeseen kastikkeeseen?Ehkä pilkottua suolakurkkua joukkoon?
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Miten te saatte niistä suikaleista syötäviä? :ashamed: Mulla ne on aina sellasta purkkaa ja läskiä vaan :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Miten te saatte niistä suikaleista syötäviä? :ashamed: Mulla ne on aina sellasta purkkaa ja läskiä vaan :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja sonja:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Miten te saatte niistä suikaleista syötäviä? :ashamed: Mulla ne on aina sellasta purkkaa ja läskiä vaan :kieh:
mulla myös! miten niistä sais ihanan mureita?[/quote]
Just tota sanaa hain![]()
Kuumalla pannulla paistaa voi-öljy yhdistelmässä, että tulee hyvä paistopinta lihaan. Sitten kastikkeen tai liemen joukkoon hautumaan miedolle lämmölle tunnista puoleentoista.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Miten te saatte niistä suikaleista syötäviä? :ashamed: Mulla ne on aina sellasta purkkaa ja läskiä vaan :kieh:
Ensinnäkin nehän pitää ottaa huonenlämpöön puolta tuntia ennen valmistusta. Sitten riittävän pitkä haudutus, nii se on siinä. En kyllä ite tee kuin ehkä kerran vuodessa ko. ruokaa (en siis voi oikein "mestaroida" täs asiassa...)