Porilaiset lapsiperheet hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelyä

Vieras
Ollaan just muutettu poriin, ja mietin että mitä kaikkea kivaa voisin tehdä 3v tytön kanssa päivisin kun en tiedä täältä juuri mitään. Ainakin sen verran on tullut selväksi että meidän pihan leikkipuistossa ei lapsia eikä vanhempia pyöri vaikka niitä täällä asuu paljon.
Ollaan oltu pelle hermanni-puistossa pariin kertaan, kirjastossakin käyty. Mutta antakaa lisää vinkkejä! ja seuraksikin saa tulla :D

Ainakin silloin, kun me asuttiin siellä (about neljä vuotta muualla) oli itse asiassa seurakunnan kerhot tosi hyviä. Ei mitään uskon tuputusta vaan ihan oikeasti kiva tunnelma ja tekemistä. Lisäksi pidin kansainvälisestä MLL:n perhekerhosta.

Pelle hermanni on varmaan ykkönen, mutta enempi kesäpaikka. Heinäkuussa ei tahdo joukkoon mahtua. Leikkipuistojen suosio riippuu varmaan asuinpaikasta.

Missä päin kaupunkia asutte?

Seurakunnan perhekerhoista itse tykkään vaikken mikään uskonnollinen olekaan.

Länsiporissa asutaan. Perhekerhot on varmaan kivoja ja niitä oon netistä kattellukkin mutta unohin mainita että tyttö menee ensi viikolla jo päiväkotiin, pitäisi siis lähinnä vaan jotain täksi viikoksi ja viikonlopuiksi keksiä :)

Karhuhallissa järjestetään lasten liikuntamaa. Meidän 2,5v. ja 4,5v. lapset viihtyivät hyvin. Lisätietoa löytyy porin kaupugin sivuilta. Keskustan uusi uimahalli on kiva paikka.

http://www.pori.fi/vapaa-aika/liikunnanohjaus/liikuntamaa.html

[QUOTE="aapee";27601424]Länsiporissa asutaan. Perhekerhot on varmaan kivoja ja niitä oon netistä kattellukkin mutta unohin mainita että tyttö menee ensi viikolla jo päiväkotiin, pitäisi siis lähinnä vaan jotain täksi viikoksi ja viikonlopuiksi keksiä :)[/QUOTE]

Keskiviikkona Pietniemen seurakuntatalolle perhekerhoon. Siellä on porukkaa. Paljon.