Mikä toi cokisjuttu on? Kyselen heti uteliaana, kun mun mies tykkää kovasti colan kittaamisesta...
Itse napsin raskaana oleville ja raskautta yrittäville tarkoitettua monivitamiinia. Siinä ei ole A:ta. Omega3-kapseleissani A:ta on, mutta aikomukseni on jatkaa tuon merkin syöntiä raskautumiseen saakka ja vaihtaa sitten pelkkään omega3-valmisteeseen. Ymmärtääkseni kyseistä vitamiinia ei tarvitse välttää raskautta yrittäessä, kunhan määrä pysyy kohtuullisena. Raskaana ollessa sen sijaan kannattaa olla tarkempi, että vitamiinin saanti pysyy niukkana. Jollakin saattaa olla parempaa tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:riittääköhän berokka ja rautavalmisteet? oon vähän empiny tuon monivitamiinin ottamista ku siinä on sitä A:ta, mut oliko se A sellanen mitä piti välttää?
En oikeen tiiä miten tuota ukkoa sais petrattua, mutta tupakkalakko vois tehdä meille molemmille hyvää. mitähän vielä?
kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:Itse napsin raskaana oleville ja raskautta yrittäville tarkoitettua monivitamiinia. Siinä ei ole A:ta. Omega3-kapseleissani A:ta on, mutta aikomukseni on jatkaa tuon merkin syöntiä raskautumiseen saakka ja vaihtaa sitten pelkkään omega3-valmisteeseen. Ymmärtääkseni kyseistä vitamiinia ei tarvitse välttää raskautta yrittäessä, kunhan määrä pysyy kohtuullisena. Raskaana ollessa sen sijaan kannattaa olla tarkempi, että vitamiinin saanti pysyy niukkana. Jollakin saattaa olla parempaa tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:riittääköhän berokka ja rautavalmisteet? oon vähän empiny tuon monivitamiinin ottamista ku siinä on sitä A:ta, mut oliko se A sellanen mitä piti välttää?
En oikeen tiiä miten tuota ukkoa sais petrattua, mutta tupakkalakko vois tehdä meille molemmille hyvää. mitähän vielä?
http://metku.net/~pesu/hedelmallisyydenmaksimointi.php Tämä taas muistutuksena eli tuolta löytyy vinkkejä hedelmällisyyden maksimointiin.