Stella. Miten kauan ihmistä voidaankaan piinata. Gynen rauhallisuus on joka tapauksessa hyvä juttu, vai mitä? Et varmaan tarvitsisikaan häneltä ainakaan yhtään lisää spekulointia tai voivottelua. Äläkä huolehdi niistä paineista, ei se pallukka niistä nyt kärsi, se on suojassa ja turvassa sun masussa. Kun vaan pidät huolta omasta jaksamisesta... Miten sun mies mahtaa klaarailla tilanteessa? Stellakulta, taas viikko odottamista edessä, mutta edelleen ihan kaikki on mahdollista, myös se paras mahdollinen vaihtoehto, jota toivon suunnattomasti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Virgin-Kurre, siinä oiskin selittämistä lekurille, kun alaosastosta löytyisi täysin kajoamaton värkki tutkimushetkellä.

Sori, menee hysteeriseksi!
No jospa ne väylät siellä kuitenkin olisivat avoinna. Ja olen samaa mieltä - paras valloitustaktiikka on hakea plussat tikkuun ja lähteä vetämään Naikkarilta. Se meidän aika on 23.9.
Kurjaa, kun olet joutunut sairastelemaan. - Häädähän pöpöt pois pömpön tieltä!!
Mmmm jännää..!! Tsäänssit on siis sulla mukavasti kohdillaan, kun useampi munis on valmiina tarttumaan haasteeseen. Samat sanat
Astarte. Unet on tosiaan viisaita ja ihminen tietää usein enemmän kuin tajuaakaan, missä mennään. Edelleen viittaan aiempiin kommentteihini pikavisiitistä Pömppiksissä Astarte.
Auris, ootpa ihanasti raskaana. Tänne vaan tuollaisia tarttuvia oireita, kiitos! Lepäilethän kuitenkin riittävästi?!
Kamilla oot kyllä sisukas emäntä. Kun oot voi upeasti vauhtiin päässyt, on hyvä jatkaa. Onneksi kesän grillaukset on ohi ja jouluhoukutuksetkin vasta tulossa...ja syksyn sato parhaimmillaan kaikkea hyvää ja terveellistä! no johan tästä on kehkeytymässä Pirkkalehden syysartikkeli :ashamed:
Oot siis pärjäillyt Clomien kanssa hyvin, jes. Niin mäkin. Tuntuu vaan, että ne pirut ei vaikuta. Ei mitään oviskipuja, yleensä on ollut tähän aikaan. Ja muutenkin aika toivottomat fiilikset juuri nyt...puolen vuoden ivf-jonoa odotellessa. No jospa ne keksivät jotain pientä kivaa hoidon tynkää siihen mennessä Naikkarilla.
Tosiaan varmasti rankkoja nuo työkaverien pyöristyvät vatsat. Olen tavattoman helpottunut siitä, että mun työpaikalla valtaosa on mummoiässä tai muuten vaan lasensa jo saaneet. Sen sijaan asiakkaat ovat hyvinkin usein raskaana tai juuri saaneet vauvoja.
Mukavaa illan jatkoa kaikille!!