H
"huoh"
Vieras
Olen ollut reilu 2v yhdessä firmassa. Tänäaikana kaikki on mennyt hyvin, olen tuuraillut myös pomoni lomia. Olen ollut pidetty ja hyvä työntekijä. Nyt sitten kuukausi sitten ulosottoni tuli pomon tietoon (josta ei kyllä sanallakaan maininnut minulle). Eli minulta mitataan palkasta osa ulosottoon. tämä tiedon jälkeen alkoi naljailu, kiukuttelua, outoa käytöstä. viikko sitten lapseni sairastui (tätä ennen en 2vuoden aikana paljonkaan ole ollut pois, itse sauraanakin tein töitä, ja jos lapseni sairasti..oli hän usein sukulaisilla hoidossa) nyt lapseni kuitenkin tarvisi sairaalahoitoa ja pomolleni soitettua tiuski puhelimeen ja oli todella ikävä. sen jälkeen laittoi facebookiin tilapäivitykseen ja kertoi miten hän oli onneksi levännnyt viikonlopun, vai pitäsköhän hänenkin ottaa nyt kaikki pitmätömät omat, jos alottais saikuista (viittasi tällä minuun). laitoin hänelle viestiä että e kauhean esimiesmäistä facebookissa asioista huudella, varsinkin kun minut pitöisi tietää etten turhia saikuttele. Sen jälkeen suuttui vielä enemmän, nyt rupesi todella tekemään kiusaa tiputti työtuntejani ( mulla osa-aika työ ja tunnit 1.8h/pv..normisti tehnyt 6-9 h/pv. ennen olen saanut firman auton ajaa kotiin ja kotoolta töihin (kun on paikkoja joissa tarvitsen autoa) nyt joudun kävelemään monta kilometriä, pääse toki bussillakin,mutta bussi jää aika matkanpäähän työpaikastani ja joissain kohteissa pitää olla jo 7-8aikaan aamulla, ja lapseni hoitoaika alkaa klo7. irtisanoudun huomenna, koska en todellakaan jaksa että kiitos hyvästä työstä on se että mun luottotietojen esille tulo teki musta heti"rikollisen paskaläjän" (siltä musta tuntuu).mä vaan sitä että kun työsopparissa lukee työtunneiksi se 1-8h ja jos se on laittanut sen 5h mulle esim niin voinko kieltäytyä ja sanoa ekeväni vaan tunnin jokapäivä.