Pomo yllätti :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nirppurotta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nirppurotta

Aktiivinen jäsen
12.09.2005
1 132
0
36
Sanoi tänään, että mulle on kertynyt vuosilomaa 36 päivää. Väitin kivenkovaan ettei voi pitää paikkaansa. Sanoi, että piti tai ei, niin nyt on 36 päivää, pidä hyvänäs :D Ja minähän pidän :saint:
 

Yhteistyössä