No oli lomaraha tullut 6 päivältä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J.t harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J.t harmaana

Vieras
sain tänään palkkanauhan ja siinä oli,että 6 päivältä oli lomaraha maksettu. Toi 6 päivää siis talviloma, joka on kertynyt viime lomanmääräytymiskaudelta. Mutta mulle on sen jälkeen nyt jo kertynyt lomaa 7kk ajalta ja kertyy vielä helmikuun loppuun, eli 31 päivältä on lomaraha vielä saamatta. Laitoin jo liittoon meiliä, siltä varalta, että jää myös maksamatta
 

Yhteistyössä