Mies on kannustava tän flunssan kanssa

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
:D
Hän ite sairastu torstaina kovaan nuhaan, tänään ei ole enää niin nuhanen ollut.
Nyt se nuha on minussa, tokaa päivää. Mies sanoi kun nuhaa äsken tuossa valitin että "kaksi ekaa päivää on pahaa ja kaks muuta sitte vähän pahempaa" :saint: :headwall:

Tarkoitti tosin sanoa et vähän parempaa :snotty:
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä