Hän ite sairastu torstaina kovaan nuhaan, tänään ei ole enää niin nuhanen ollut.
Nyt se nuha on minussa, tokaa päivää. Mies sanoi kun nuhaa äsken tuossa valitin että "kaksi ekaa päivää on pahaa ja kaks muuta sitte vähän pahempaa" :saint: :headwall:
Tarkoitti tosin sanoa et vähän parempaa :snotty: