A
"aapee"
Vieras
Siinähän tuo kysymys 
Olen siis alottanut uudessa työpaikassa elokuussa 2010, Syyskuusta lähtien täydet kuukaudet ollu töissä, paljonkohan on lomapäiviä kertyny?
Yrittääkö pomo kusettaa, sano ettei mene niin 2,5pvä/kuukausi, koska olen alottanu kesken vuoden. Palkanlaskennastahan tuo selviäis maanantaina.
Jäi nyt mietityttämään kuitenkin, kun hän puhu vähän siihen malliin et "voi olla pari päivää kertynyt, muttei sen enempää".
Olen siis alottanut uudessa työpaikassa elokuussa 2010, Syyskuusta lähtien täydet kuukaudet ollu töissä, paljonkohan on lomapäiviä kertyny?
Yrittääkö pomo kusettaa, sano ettei mene niin 2,5pvä/kuukausi, koska olen alottanu kesken vuoden. Palkanlaskennastahan tuo selviäis maanantaina.
Jäi nyt mietityttämään kuitenkin, kun hän puhu vähän siihen malliin et "voi olla pari päivää kertynyt, muttei sen enempää".