Pölypussiton imuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miina

Vieras
onko kenestäkään hankalaa tyhjentää tuollainen pölypussiton säiliöllinen imuri?
minun mielestäni ainakin. joka kerran sieltä pöllähtää silmille ja lattialle pölyä. muuten kyllä kivaa, kun ei aina tarvitse muistaa ostaa pölypusseja.
meillä kertyy imuroitavaa paljon kun on eläimiä ja muutenkin.

No ei kovin hankalaa, tyhjennän yleensä silleen et laitan sen koko pömpelin tyhjään pussiin niin ei pölise. Meillä on aina imurit valtavalla kulutuksella ja ei ne tahdo kestää kovin kauan. Siitä tykkään että ei tartte ostella kalliita pölypusseja.

Meillä on se dysonin pussiton imuri... se ottaa todella tehokkaasti eläinpölyn, ja siinä on semmonen suodatin, mikä pitää välillä pestä. Hinta voi kuulostaa kalliilta, mutta maksaahan ne pölypussitkin...ja niitä kuluu melkoisesti, jos on eläimiä. Itse suosittelen pussitonta. Ottaa reilunkokoisen muovipussin, panee säiliön sinne ja kellauttaa pölyt sinne ja tekee tyhjennyksen vielä ulkona, niin ei tupsahda naamalle:)

ei oo hankalaa mut ärsyttävää, kun koko kämpän imuroidessa täytyy säiliö tyhjentää vähintään 3 kertaa, kun imuri ei muuten ime kunnolla... ja neliöitä ei oo ku 70

meillä on boschin pölypussiton ja toimii kanssa moitteettomasti ja kulutus on kovaa.Ja ei ole hankala tyhjentää, yleensä ulkona käyn pussiin tyhjentelemässä pölyt laarista ja kerran kuussa pesen pölyastian+irto-osat+suodattimet.

Meillä on Dyson. Asumme omakotitalossa. Vien säiliön ulos ja avaan roskapöntön kannen + tyhjennän säiliön.

Maailman yksinkertaisinta. En enää koskaan vaihtaisi normipölypussilliseen imuriin!!!

meillä myös dyson ja olen siihen muuten tyytyväinen. meillä joudutaan käsin kourimaan pölyjä ulos. säiliön sisälle menee koirankarvoja jotka tiivistävät pölyn paksuksi tukoksi. kun sen tukon irroittelee pöllähtää sitä hienon hienoa pölyä ulos.
pitää varmaan kokeilla tuota ulkona tyhjennystä:)

Yhteistyössä