Ostin vauvalle "halpispuvun"... Minusta se on hyvä, mutta pelkään muiden arvostelua/väheksyntää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hävettää, vaikka ei pitäisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja haalarit kullakin:
Aloittajalla huono itsetunto kun noin typerästä asiasta kehtaa edes kirjoittaa!!!!

Eikun provo...

Joo, ihan sama onko provo vai ei, mutta ylipäätään en käsitä näitä helkutin haalari-avauksia, keskusteluja! Miten "aikuiset" ylipäätään viitsii:/ ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja haalarit kullakin:
Aloittajalla huono itsetunto kun noin typerästä asiasta kehtaa edes kirjoittaa!!!!

Eikun provo...

Joo, ihan sama onko provo vai ei, mutta ylipäätään en käsitä näitä helkutin haalari-avauksia, keskusteluja! Miten "aikuiset" ylipäätään viitsii:/ ?

Ei muuten ollut provo.... ehkä siis huono itsetunto :(

Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:
Minä en ole koskaan ajatellut mitä muut ajattelee kunhan lapsella on puhtaat ja ehjät vaatteet! Mitä ihmeen väliä sillä vaatteen merkillä on?

peesan tätä! Ja itse tässä just lapsille ostin kevätvaatteet, "halpispuvut", jotka oli mun silmään paljon nätimmät kuin tän kauden reimatec tarjonta!! Makunsa kullakin, ja tosiaan pääasia et lapsella on vaatteet!

Minä taas naureskelen noita äitejä, jotka hankkivat kosteussuojatun puvun vaunuissa nukkuvalle vauvalle. Monen lapsen äitinä on tullut kokeiltua monenlaisia vaatteita, niin kosteussuojattuja ja suojaamattomia. Päiväkotikäyttöön ei juuri noita suojattuja viitsi ostella (tai sitten täytyy ostaa ne kaikkein kalleimmat kuivauskoneen kestävät) kun joku kuitenkin työntää ne siellä päiväkodissa sinne kuumaan kaappiin ja siinä on hienot ominaisuudet pilalla heti samantien. Kurahousut siellä joutuu laittamaan kuitenkin päälle, oli sitten millaiset vaatteet tahansa. Mielenkiinnolla yksi kerta katsoinkin mitä merkkejä siellä lapsilla käytetään, yli puolella oli Lassiet. Vuosien varrella on tullut todettua, että parhaat hinta-laatusuhteet löytyvät sieltä keskihintaisista vaatteista, tosin yksi Seppälän halpahaalari on ollut pitkäkäyttöisin koko lapsikaartilla.

Yhteistyössä