NEUVOJA VAUVAN KEVÄTPUVUN SUHTEEN?! Siis välikausihaalariko se nyt sitten on nimeltään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pulma

Vieras
Millainen puku kannattaa ostaa sitten kun toppapuku alkaa olla liian lämmin (kuten jo on pari kertaa tänäkin keväänä jo todettu) ? Onko ne nyt sitten niitä välikausipukuja..? Onko ne sillä nimellä kaupassa?

Ajattelin, että jos olisi kaukaa viisas ja ostaisi sen verran ison puvun, että mahtuu syksylläkin... Tyttö on nyt 8kk ja syksyllä jo vuoden ikäinen. Eli mikä koko olisi hyvä? Ei haittaa, vaikka vielä olisi reilumpikin, kun enimmäkseen vaunussa köllöttelee. Mutta syksyllä saisi olla aika sopiva, kun jo itse liikkuukin. Ja tietysti saisi mielellään olla sellainen vettä ja likaa hylkivä, ettei haittaa, jos muksahtelee nurin maahan.

Osaisiko joku neuvoa esikoisen äitiä, mikä olisi hyvä ratkaisu tähän vaatepulmaan?

Välikausupuvuiksi niitä tosiaan taidetaan kutsua. Itse ostaisin 80 kokosen ja esim Lassiella on hyviä kosteutta pitäviä pukuja hinta on reilu 50e myös Jonathanilla on hyviä pukuja ja kohtuuhintasia, vauvamallinen puku 46e.

Ei oo varmaan oikea ketju kysyä,mut onko kevätpuku ja välikausipuku sama asia? Nimittäin kysyin Prismassa tässä yks päivä välikausipukujen olinpaikkaa,niin myyjä sanoi,että ei meillä ole niitä,on vain kevätpukuja :D

Mä olen noin pienille hankkinut halvempia pukuja ja sitten kun ryöjäävät maassa, niin kurikset vaan päälle! Koska ne tosiaan ryöjää siell maassa ja jos on vaan puku, niin sehän on jatkuvaan ihan kamalan näköinen (toisin sanoen ei voi mennä se päällä autoon, kauppaan jne). Isommille noi kalliimmat kosteussuojapuvut toimii paremmin, kun eivät enää sotke niin tuhottomasti ;) Mut kukin tietty tyylillään.

Alkuperäinen kirjoittaja neljäs:
Mä olen noin pienille hankkinut halvempia pukuja ja sitten kun ryöjäävät maassa, niin kurikset vaan päälle! Koska ne tosiaan ryöjää siell maassa ja jos on vaan puku, niin sehän on jatkuvaan ihan kamalan näköinen (toisin sanoen ei voi mennä se päällä autoon, kauppaan jne). Isommille noi kalliimmat kosteussuojapuvut toimii paremmin, kun eivät enää sotke niin tuhottomasti ;) Mut kukin tietty tyylillään.

No juu, tätä minäkin ajattelin. Ja kun se puku on sen hetken vaan sopiva vauvalle niin kannattaako ostaa kallista... Vaikka kasvaahan ne lapset tietysti koko ajan :)