Victoria Milan kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias :)

Vieras
Löytyykö palstalaisilta kokemusta kyseisestä varatuille suunnatusta deittipalstasta? Kiinnostaisi tietää, onko seuraa löytynyt. Toimiiko?

Victoria Milan esittely

Tuollainen esittely tuli netissä vastaan, mutta myös henkilökohtaiset kokemukset kiinnostaisivat. Vai uskaltaako kukaan myöntää käyttäneensä? :D

Löytyykö palstalaisilta kokemusta kyseisestä varatuille suunnatusta deittipalstasta? Kiinnostaisi tietää, onko seuraa löytynyt. Toimiiko?

Victoria Milan esittely

Tuollainen esittely tuli netissä vastaan, mutta myös henkilökohtaiset kokemukset kiinnostaisivat. Vai uskaltaako kukaan myöntää käyttäneensä? :D

Olen ollut muutaman viikon ja positiivinen kokemus tähän asti. Ensin en rohjennut vastata miehiltä tulleisiin viesteihin mutta nyt on muutaman kanssa hyvät jutun alut, saa nähdä mihin tämä johtaa..

Victoria Milan esittely

Milanissa on monen laista käyttäjää. Paljon on sellaisia, jotka eivät juuri uskalla ottaa kontaktia, mutta hakevat pientä salaista puuhastelua tylsistyneeseen parisuhteeseen. Itse olen keskustellut useankin kanssa, tavannut kymmenkuntaa. On sitä menty pidemmällekin, se niin riippuu vastapuolen fiiliksestä. Sinänsä turvallinen sivusto, kaikki profiilit ovat kuitenkin oikeita, ainakin minun kohdallani. Ja jos haluaa irtisanoutua, se onnistuu helposti.

Tuohon ketjun viimeisimpään kommenttiin on pakko todeta, että kokemukset tuntuvat vaihtelevan ihan laidasta laitaan, varsinkin sen suhteen, kuinka helposti tiliasetusten säätäminen tai profiilien aitouden arviointi sujuu. Oman käsitykseni mukaan miesten ja naisten käyttökokemukset eroavat tuolla aika radikaalisti, sillä naisprofiileilla riittää kysyntää heti kättelyssä, kun taas miehillä homma menee helposti maksullisen jäsenyyden kanssa pähkäilyyn. Ilmaisversiolla kun ei oikeastaan pääse edes juttelemaan kenenkään kanssa.

Suurin haaste monelle tuntuu olevan se, että profiileista merkittävä osa voi olla passiivisia tai suorastaan feikkejä, ja sitova kuukausilaskutus saattaa uusiutua automaattisesti, jos ei ole tosi tarkkana peruutusaikojen kanssa. Jos harkitsee palvelun kokeilemista ja haluaa vähän realistisempaa kuvaa niistä taustalla vaikuttavista sopimusehdoista ja muiden käyttäjien arvioista, kannattaa lukea tämä kooste Victoria Milan kokemuksista, jossa käydään noita sudenkuoppia tarkemmin läpi. Yleisesti ottaen aitoja kohtaamisia voi kai löytyä lähinnä silloin, jos asuu isommassa kaupungissa ja jaksaa seuloa bottien seasta ne oikeat ihmiset.

Yhteistyössä