A
"aloittaja"
Vieras
[QUOTE="vieras";23188191]Onko kummatkin miehesi yhtäaikaa luonasi, ja toinen vaikka istuu olkkarissa kattomass telsua kun sinä rakastelet toisen miehen kanssa makkarissa?[/QUOTE]
Minusta olisi hieman epäkohteliasta kadota rakastelemaan jos minulla on joku käymässä
Sen sijaan vietämme juhlia (esim kuopuksen nimiäiset ensi viikolla) ja joskus arkenakin illastamme yhdessä. Nuorempien lasten kasvaessa tulee varmaan vietettyä enemmänkin aikaa niin, että molemmat miehet ovat paikalla kun lapset leikkivät keskenään. Viime Juhannuksena olimme yhdessä mökillä, minä, lasten isät ja esikoinen (ja vauva masussa).
Sen sijaan, että menen rakastelemaan toisen kanssa niin saatamme kaikki kolme istua yhdessä sohvalla ja katsella telkkaria, tosin aika harvoin kun meillä on kuitenkin lapsia ja muutakin elämää, niin tuollainen lapseton loikoiluaika on kortilla ja tarvitsemme kuitenkin myös kahdenkeskistä aikaa.
Minusta olisi hieman epäkohteliasta kadota rakastelemaan jos minulla on joku käymässä
Sen sijaan, että menen rakastelemaan toisen kanssa niin saatamme kaikki kolme istua yhdessä sohvalla ja katsella telkkaria, tosin aika harvoin kun meillä on kuitenkin lapsia ja muutakin elämää, niin tuollainen lapseton loikoiluaika on kortilla ja tarvitsemme kuitenkin myös kahdenkeskistä aikaa.