A
"aloittaja"
Vieras
[QUOTE="vieras";23187194]Miten noi seksiasiat? Eli missä ja milloin rakastelet esikoisen isän kanssa? Ja entä muu kahdenkeskinen aika? Kun olit raskaana, niin olit ihan normaalisti molempien miesten kanssa?
Siis kerro arjestasi? Ja onko toisella miehelläsi toista kumppania, entä ensimmäisen miehesi vaimolla?[/QUOTE]
Kuten jokaisessa lapsiperheessä on meilläkin aikuisten kahdenkeskinen aika välillä kortilla
Seksiä harrastetaan esimerkiksi lasten mentyä nukkumaan. Tai no, nyt ei kyllä tee mieli yhtään kun alapää vuotaa vielä synnytyksen jälkeen
Raskaudenaikana jatkoin molempia suhteita ihan normaalisti, eli siis seksiä oli molempien miesten kanssa. Esikoisen isä tulee meille sunnuntaisin, kun tuo esikoisen kotiin. Vietämme päivän yhdessä ja useimmiten yönkin
Joskus hän lähtee myöhemmin illalla kotiinsa, jos työasiat tms sitä vaativat. Joskus hän tulee arki-iltoina käymään, syö päivällistä, leikkii lapsensa kanssa, katsotaan perheleffa yhdessä jne, jää usein myös esikoisen mentyä nukkumaan jolloin jää aikaa kuhertelulle. Vauvan isän kanssa on ollut helppoa tähän mennessä kun ei ole ollut yhteisiä lapsia, esikoisen kyläillessä isällään on ollut rutkasti yhteistä aikaa
Nyt katsotaan miten suhde selviää vauvan tulosta
Vauvan isä on ollut meillä melkein joka yö nyt kun olen kotiutunut vauvan kanssa, laittanut minulle ruokaa, pessyt pyykkiä ja ollut muutenkin tukenani
Arjestani... Noh, aika normaalia lapsiperheen arkea
Nyt olen äitiyslomalla, esikoinen kotihoidossa kun ajattelin olla pari vuotta kotona. Olen ammatiltani labratyöntekijä (toistaiseksi, ajattelin kyllä opiskella pidemmällekin!). Juuri nyt suunnittelen vauvan nimiäisiä, ne on tarkoitus pitää viikon päästä, sunnuntaina. Paikalle tulee molemmat rakkaani, esikoisen isän vaimo, esikoisen täti perheineen, minun vanhempani ja vauvan isän vanhemmat ja sisarukset ja lasten haltiakummit. Aika paljon väkeä siis! Aika paljon suunniteltavaa. Normaaliin arkeen kuuluu perus kaupassakäyntiä, siivousta, esikoinen on aloittanut kerhoilun ja vesipeuhun, viemiset ja hakemiset vievät aikansa... Eli aika tavallista lapsiperheen arkea.
Siis kerro arjestasi? Ja onko toisella miehelläsi toista kumppania, entä ensimmäisen miehesi vaimolla?[/QUOTE]
Kuten jokaisessa lapsiperheessä on meilläkin aikuisten kahdenkeskinen aika välillä kortilla
Arjestani... Noh, aika normaalia lapsiperheen arkea