Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yritin toiselle kaasolle sanoa, että vois vähän pienemmällä budjetilla yrittää kun joukossa monta pienituloista, mutta sanoi, että osa porukasta olis ollut valmiita maksamaan enemmänkin. En tiedä tajusko ne, että toi 50? ei todellakaan sisällä kaikkea. Sit kun pitää vielä häälahjaksikin antaa rahaa niin mä oon ihan P-A kyllä häiden jälkeen. Mäkin pienituloinen yh niin en tiedä mistä revin kaikki rahat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap, mihin tuo raha sitten menee? Mitä sillä on muuta maksettu kuin se pakkaus?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:kaveriporukasta kun on kyse, niin varmasti muut ymmärtävät tilanteesi. sanot rehellisesti,niin tuskimpa se muiden talous kaatuu jos joku antaa vähemmän. ystäviähän te olette![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap, mihin tuo raha sitten menee? Mitä sillä on muuta maksettu kuin se pakkaus?
Eli 9x50=450?: Polttariasu 90? selviytymispaketti 100? ja sit ehkä eräs esitys kotona jonka tekee ulkopuolinen (ei vielä tiedetä hintaa ja riippuu hinnasta tilataanko vai ei). Kaason ruoat, juomat, matkat...
Alkuperäinen kirjoittaja veiras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yritin toiselle kaasolle sanoa, että vois vähän pienemmällä budjetilla yrittää kun joukossa monta pienituloista, mutta sanoi, että osa porukasta olis ollut valmiita maksamaan enemmänkin. En tiedä tajusko ne, että toi 50? ei todellakaan sisällä kaikkea. Sit kun pitää vielä häälahjaksikin antaa rahaa niin mä oon ihan P-A kyllä häiden jälkeen. Mäkin pienituloinen yh niin en tiedä mistä revin kaikki rahat![]()
Kaikki maksaa joten jos teitä on vain yhdeksän niin pitänee tinkiä jostain.
Valtaosa juhlakaluista muuten vihaa niitä asuja joten onko 90 ? asuun fiksua? Ja minkä he..etin selvitytymispaketti, säästäkää edes siinä.
Ja jos kaaso on aivoton eikä tajua, ettei kaikilla ole rahaa niin pitää sanoa suoraan!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap, mihin tuo raha sitten menee? Mitä sillä on muuta maksettu kuin se pakkaus?
Eli 9x50=450?: Polttariasu 90? selviytymispaketti 100? ja sit ehkä eräs esitys kotona jonka tekee ulkopuolinen (ei vielä tiedetä hintaa ja riippuu hinnasta tilataanko vai ei). Kaason ruoat, juomat, matkat...
Alkuperäinen kirjoittaja millis:Alkuperäinen kirjoittaja minskut:![]()
no kuule kannattasko jättää osallistumatta. Mietippä että ne on morsiammelle once in the lifetime juttu... :/
Jaa-a, no hmm, tuota... Eikös ne häät kuiteskin ole se tärkein juttu? Mie oisin ollut ihan kamalan vaivaantunut tuollaisista polttareista, jos oisin tiennyt, että pienituloiset kaverit kustantaa tuollaista...
No mulla olikin junttipolttarit; saunottiin kaason vanhempien mökillä, tuttu hieroja kävi, samoin tuttu kosmetologi kävi tekemässä kasvohoidon. Kamut olivat tuoneet ruokaa nyyttäriperiaatteella, syötiin, ja lähettiin lavatansseihin. Mie en mistään hinnasta suostuisi puettuna pellenä kulkemaan kaupungilla, onneksi kaverit tajusi sen. ja hauskaa oli, naurattaa muistot (ja albumi) vielä liki 12 vuoden jälkeenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja veiras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Yritin toiselle kaasolle sanoa, että vois vähän pienemmällä budjetilla yrittää kun joukossa monta pienituloista, mutta sanoi, että osa porukasta olis ollut valmiita maksamaan enemmänkin. En tiedä tajusko ne, että toi 50? ei todellakaan sisällä kaikkea. Sit kun pitää vielä häälahjaksikin antaa rahaa niin mä oon ihan P-A kyllä häiden jälkeen. Mäkin pienituloinen yh niin en tiedä mistä revin kaikki rahat![]()
Kaikki maksaa joten jos teitä on vain yhdeksän niin pitänee tinkiä jostain.
Valtaosa juhlakaluista muuten vihaa niitä asuja joten onko 90 ? asuun fiksua? Ja minkä he..etin selvitytymispaketti, säästäkää edes siinä.
Ja jos kaaso on aivoton eikä tajua, ettei kaikilla ole rahaa niin pitää sanoa suoraan!
No miksi ette panneet vastaan ajoissa? Nyt lienee turha valittaa. Eikös ensin suunnitella ja budjetoida, lyödä budjetti lukkoon niin, että kaikki hyväksyy ja sitten vasta tuhlataan?
Tää toinen kaaso on odottanut jo 5-vuotta pääsevänsä tälle morsiamelle kaasoksi. Mä olen jo toppuutellut monessa asiassa, muuten budjetti olis enemmänkin kuin 50? pelkästään morsiamen juttuihin. toinen Kaaso oli kysymättä ostanut kaikki jutut selviytymispakettiin ja sen polttariasun...
Voisitteko lukea koko ketjun ennen kuin vastaatte. Noi on jo ostettu niin niissä ei voi enää säästää...
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap, mihin tuo raha sitten menee? Mitä sillä on muuta maksettu kuin se pakkaus?
Eiks kaaso vois ite juomansa/ruokansa kustantaa,en mä ainakaan oo koskaan ollu polttareissa jossa kaasonkin jutut maksatetaan vierailla...
Alkuperäinen kirjoittaja halveksin pellejä:Alkuperäinen kirjoittaja millis:Alkuperäinen kirjoittaja minskut:![]()
no kuule kannattasko jättää osallistumatta. Mietippä että ne on morsiammelle once in the lifetime juttu... :/
Jaa-a, no hmm, tuota... Eikös ne häät kuiteskin ole se tärkein juttu? Mie oisin ollut ihan kamalan vaivaantunut tuollaisista polttareista, jos oisin tiennyt, että pienituloiset kaverit kustantaa tuollaista...
No mulla olikin junttipolttarit; saunottiin kaason vanhempien mökillä, tuttu hieroja kävi, samoin tuttu kosmetologi kävi tekemässä kasvohoidon. Kamut olivat tuoneet ruokaa nyyttäriperiaatteella, syötiin, ja lähettiin lavatansseihin. Mie en mistään hinnasta suostuisi puettuna pellenä kulkemaan kaupungilla, onneksi kaverit tajusi sen. ja hauskaa oli, naurattaa muistot (ja albumi) vielä liki 12 vuoden jälkeenkin.
Kuule, nykyään junttipolttareiksi lasketaan ne naurettavat pukupelleilyt ja yleinen örvellys. Ne on ihan ysärikamaa ja ehdottoman out. Nyt on trendikästä juuri saunoa, istua iltaa, ottaa kauneushoitoja jne. Morsiamen nöyryyttäminen ei kuulu tälle vuosituhannelle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
Tää toinen kaaso on odottanut jo 5-vuotta pääsevänsä tälle morsiamelle kaasoksi. Mä olen jo toppuutellut monessa asiassa, muuten budjetti olis enemmänkin kuin 50? pelkästään morsiamen juttuihin. toinen Kaaso oli kysymättä ostanut kaikki jutut selviytymispakettiin ja sen polttariasun...
Voisitteko lukea koko ketjun ennen kuin vastaatte. Noi on jo ostettu niin niissä ei voi enää säästää...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ap, mihin tuo raha sitten menee? Mitä sillä on muuta maksettu kuin se pakkaus?
Eiks kaaso vois ite juomansa/ruokansa kustantaa,en mä ainakaan oo koskaan ollu polttareissa jossa kaasonkin jutut maksatetaan vierailla...
Tarkoitin kyllä morsiamen juomatEi pitäis puhua samalla puhelimessa kun tänne kirjottelee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:Eikö sitä häiden jälkeistä selviytymispakettia voisi jättää pois?
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja Linda:Eikö sitä häiden jälkeistä selviytymispakettia voisi jättää pois?
ei siitä illasta ole kiva niinkään tinkiä, mutta selviytymispaketin voi tehdä (halutessaan) halvemmallakin. Esim. burana, jaffa ja salmiakkia ja 10e:n lahjakortti lähipitseeriaan tms.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja Linda:Eikö sitä häiden jälkeistä selviytymispakettia voisi jättää pois?
ei siitä illasta ole kiva niinkään tinkiä, mutta selviytymispaketin voi tehdä (halutessaan) halvemmallakin. Esim. burana, jaffa ja salmiakkia ja 10e:n lahjakortti lähipitseeriaan tms.
öhöm... monennenko kerran. Ei ole polttareiden selviytyspaketti vaan "avioliiton selviytymispaketti" joka luovutetaan häissä sitten!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
No niin, kaaso on sekaisin joten maksakoot sekoilunsa ihan itse! Jos jumankauta sen elämäntehtyävä on päästä jollekin kaasoksi niin kyllä on nuppi sekaisin. Ja jos haluaa sooloilla ja tuhlata rahaa niin olisi säästänyt sen 5 vuotta niin olisi säästöt millä mällätä. Onko morsian sulle läheinen? Ja entäs tää kaaso? Kaasot noin yleensä tuppaavat suututtamaan niin morsiamen kuin polttariväen sekoilullaan...
Mä olen morsion paras ystävä ja toinen kaaso sukulainen...
Alkuperäinen kirjoittaja moi:huomasin, että olet best friend tälle morsiolle. Minusta ei silloin olisi kyllä urputtamaan rahasta, mutta kukin tavallaan. Ymmärtäisin jos olisit "vaan kolmas vasemmalta kaveri".