Polttaribudjetti, huh huh!! Jokainen osallistuja maksaa 50? morsiamen kuluihin ja sen lisäksi vielä pitää maksaa omat syömiset, ju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja polttari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

polttari

Vieras
Ei taida 100? riittää yhdeltä hengeltä, kalliiks tulee kyllä!

Meitä on 9 hengen porukka. 450? on morsiamen juttuihin, onko teistä kallista? Toi sisältää 90? polttariasu + häiden jälkeen hankittuun selviytymispakettiin n.100? edestä tavaraa, joten 260? jää millä kustannetaan morsiamen syömiset juomiset ja matkat siltä päivältä...

No me järkättiin semmonen, missä käytiin ulkona syömässä, sit semmoselle saunalle (saunan vuokra 25 euroa) ja sieltä yhen kaverin luo missä oli syömiset ja juomiset. Ja kaikkinensa tämäkin tuli maksamaan joku 70 euroa per lärvi... Meitä taisi olla 6 vierasta. Kaikki vaan maksaa niin helvetisti!

Mä en tollasta ymmärrä, minusta polttarit pitäisi olla hauskanpitoa ei mitään rahastusta. Mun kavereille on aikoinaan polttareita pidetty ja asut ovat olleet ilmaiset, kaiveltu kaapeista. Yksi kaveri kävi hierojalla ja se ei nyt kaameita maksa, muuten maksuttomia juttuja ollaan keksitty.

Mä en tollasiin polttareihin menisi, mulla ei yksinkertaisesti olisi edes varaa.

Samanlainen budjetti oli ystävän viime kesän polttareissa. Ohjelmaakin oli kyllä aika paljon. Eniten maksoi saunatilan vuokra Helsingin keskustasta ja polttarilauluvideon tekeminen.
Osallistuin ystävän illan järjestämiseen ja kustantamiseen mielelläni.

tyhmiä olette. minä ainakin haluaisin hyvälle ystävälleni järjestää muistoihin jäävän päivän. ja sääli vaan kun nykyään kaikki tahtoo maksaa. mutta eipä niihin polttareihin pakko kenenkään ole mennä jos ei ole rahaa. ja porukallahan niitä yleensä järjestetään, että jos on sanomista niin kannattaisi osallistua suunnitteluun

Yritin toiselle kaasolle sanoa, että vois vähän pienemmällä budjetilla yrittää kun joukossa monta pienituloista, mutta sanoi, että osa porukasta olis ollut valmiita maksamaan enemmänkin. En tiedä tajusko ne, että toi 50? ei todellakaan sisällä kaikkea. Sit kun pitää vielä häälahjaksikin antaa rahaa niin mä oon ihan P-A kyllä häiden jälkeen. Mäkin pienituloinen yh niin en tiedä mistä revin kaikki rahat :(

Kyllä halvemmallakin saisi järjestettyä, jos vain haluaa.
Mutta ehkä on helpoin vaihtoehto maksaa, niin ei tartte kaason pähkäillä mitään halvempaa vaihtoehtoa...

Kaverin polttareihin otettiin sauna, jokainen toi vähän jotain syötävää ja hemmotteluhetkessä oli kasvohoito, käsihoito ja meikkaus. Jokainen teki jotain niihin, joten kustannukset oli ehkä 20 euroa/nuppi.

Yhteistyössä