Polttari neuvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä"

Vieras
Olisi tarkoitus huomenna pitää kaverille ylätyspolttarit. Mitä keksiä jotain pientä jäynää ja ohjelmaa, ei kuitenkaan mitään kovin "villiä". Ihan aikuisia ollaan, eikä kyseiselle henkilölle sovi mitkään rajut polttari jekut. Saunaa ajattelimme ja jotain suolaista (mitä), mutta mitäs muuta? Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan.

Huomenna? Aika myöhään ootte liikenteessä...

No, jos teillä on sauna varattu, saunokaa, tehkää hyvää ruokaa ja ottakaa hyvää juomaa. Ottakaa saunaan mukaan hemmottelujuttuja (hunajaa, kuorintajuttua) ja joku voisi tehdä vaikka kotikutoisen kasvohoidon morsiamelle. Saunassa on ennnen tehty myös jotain "morsiustaikoja" (googleta netistä).

Sitten meikki ja kampaus morsiamelle (vaikka taitavin vieraista, jos/ja kun ette saa ammattilaista enää) ja vaikka karaokebaariin/leffaan/teatteriin (jos saatte lippuja) tms. EI ainakaan mitään nolausjuttuja - ne on kauheita.

On ne vähän yllärit meilekkin. Oli tarkoitus olla 2 vkon päästä, kun tuli soitto tänään sankarilta, ettei pääse silloin mun kanssa "leffaan", et ainut vapaa lähiaikoina osuu huomiselle. Joten sillä mennään.

Yhteistyössä