Poliisien hutokaupassa olis ollut vaikka mitä kivaa ostettavaa ja halvallakin

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Muta rhavarantoa ei ollut mukana tarpeeksi.^Eikä kaikkea kananta odstaa vaan siksi et ahavalla sai.

Me ostettiin 1 aikuisten 21-vaihteinen miesten pyörä ( rengas vaihdettava vain , muuten ehjä) 10e:lla( tämä on miehen veljelleaaa9
Poikien oranssi 24 tuumainen 4 vaihteinen polkupyörä 20e, Hväkuntoinen, mutta se väri ei monia miellyttänyt
4 rannekelloa 5e:lla
laskettelusukset ja siteet 5e¨todella hyväkuntoinne potkulauta kuin uusi 5e

Oli paljo tavaraa, uutta ja vanhaa ihan laidasta laitaan. tietokoneen litteä19 tuumainen näyttä meni vain 40e:lla.

Vanhoista mummopyöristä maksettii maltaita jopa70e,ruosteisita fillareista :eek:

ja maastopyöriäki oli ja ylsi uuden näköinen haitarikin

ÄitiKolmelle
Hyvä jos teitte löytöjä huutokaupassa!

Noista kirjoitusvirheistä.. On kyllä hirveää luettavaa! Toivottavasti et koskaan haaveile tekeväsi esim sihteerin töitä :whistle:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mä en taas tajua mitään, eilen teillä oli tili miinuksella ja tänään ostetaan sit kuitenkin polkupyöriä! :headwall: :headwall: :headwall:
Ahaa, olihan se ostamassa tytölle skootteriakin :D Hieman ehkä taloudenpito hukassa tässä perheessä :/

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuttava osti kerran ko. huutokaupasta maastopyörän ja ajoi sillä töihin muutaman kerran, sit tulikin pyörän "laillinen" omistaja syyttämään varkaaksi :/
Hö! Mites tommosessa tilanteessa menetellään?
Muistelisin, että tuttavani sai rahansa takaisin ja ent. omistaja pyöränsä. se oli jokin harvinainen malli ja jotenki se pystyi osoittaan toteen, että oli hänen pyöränsä. Ihme vaan, ettei ollu tullu kysyneeksi löytötavaratoimistosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Saku82n:
Mun silmät on vissiin sitten kierot tai jotain, kun mun oli helppo lukea ilman mitään tankkauksia.. :D

Ja asiaan itsekin hommattiin koko perheelle pyörät poliisin huutokaupasta viime kesänä =)
Mul ei kanssa ollut ongelmia lukea tuota. =)

vieras
Minulla menee aina ohi nämä poliisien huutokaupat. Missä niistä ilmoitetaan?

Meidänkin perheestä muutama pyörä varmaan aikoinaan noihin päätynyt, kun varastettu 3 naisten pyörää ja 2 poikien pyörää :snotty:

vieras

Meidänkin perheestä muutama pyörä varmaan aikoinaan noihin päätynyt, kun varastettu 3 naisten pyörää ja 2 poikien pyörää :snotty:
siis meiltä varastettu... hö.. he..

Rollolainen
Mä en taas tajua mitään, eilen teillä oli tili miinuksella ja tänään ostetaan sit kuitenkin polkupyöriä! :headwall: :headwall: :headwall:
:D
mullatili miinuksella, eiollut puhetta mihen tilistä. Jtuonne käy vaan käteismaksu, kukaan ei kysynyt paljoko okäteistä rahaa.... :whistle:

Rollolainen

tämä oli ilmoitettu eile paikallislehdessä ja tänään aamulla radiossa, myös poliisien omalla sivulla lukee.

elokuusa seurava polkupyörämyynti

hg
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
:D
mullatili miinuksella, eiollut puhetta mihen tilistä. Jtuonne käy vaan käteismaksu, kukaan ei kysynyt paljoko okäteistä rahaa.... :whistle:
älä tuu sitte itkee tänne ku ei rahaa tai voivoi ja aiaiai kun et tajua taloudenpidost mitään.

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Tuttava osti kerran ko. huutokaupasta maastopyörän ja ajoi sillä töihin muutaman kerran, sit tulikin pyörän "laillinen" omistaja syyttämään varkaaksi :/
Hö! Mites tommosessa tilanteessa menetellään?
Muistelisin, että tuttavani sai rahansa takaisin ja ent. omistaja pyöränsä. se oli jokin harvinainen malli ja jotenki se pystyi osoittaan toteen, että oli hänen pyöränsä. Ihme vaan, ettei ollu tullu kysyneeksi löytötavaratoimistosta.
tuolla ainkin sanottiin että ei ole edeselläl omistajalal OIKEUTTA pyytää pöräänsä tai muuta omaisuuttan takaisin,kska niitä ei oel haettu sen määräajan puitteissa.
ostosta sai tarvittaessa kuitn, jolloin sen todistaa omaksi.
Nyt oli noi 80 pyörää myynnisssä, joita kaksi ei mnnyt kaupaksi. Ja oli sis pari aivan uuden näköistä maastopyörääkin.
nämä kaikki ovat olllet yli vuoden varastossa,joten aikaa on ollut hakea.

Yhteistyössä