Poliisien hutokaupassa olis ollut vaikka mitä kivaa ostettavaa ja halvallakin

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mä en taas tajua mitään, eilen teillä oli tili miinuksella ja tänään ostetaan sit kuitenkin polkupyöriä! :headwall: :headwall: :headwall:
:D
mullatili miinuksella, eiollut puhetta mihen tilistä. Jtuonne käy vaan käteismaksu, kukaan ei kysynyt paljoko okäteistä rahaa.... :whistle:
No musta suoraan sanoen tämä on melkoisen mautonta, toinen on tosissaan pulassa, ja sitten tullaan kertomaan ettei meilläkään ole rahaa. Kun yllätys yllätys sitä löytyykin sitten käteisenä ja miehen tililtä! :eek:

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja hg:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mä en taas tajua mitään, eilen teillä oli tili miinuksella ja tänään ostetaan sit kuitenkin polkupyöriä! :headwall: :headwall: :headwall:
:D
mullatili miinuksella, eiollut puhetta mihen tilistä. Jtuonne käy vaan käteismaksu, kukaan ei kysynyt paljoko okäteistä rahaa.... :whistle:
älä tuu sitte itkee tänne ku ei rahaa tai voivoi ja aiaiai kun et tajua taloudenpidost mitään.
nii että en olissanut ostaa 20 e pyörää pojallekun tarvitsi pyörää ja 5e potkulauta ei oo kallis( oli kuin uusi) nyt on yhdet 5e laskettelusukset, edes kirpparilta e ois noi halvalla saanut, jos lapset menee koulun kanssa laskettelemaan skst on valmiina ei tarvii kaikkia välineitä vuokrata. Näihi ostoihi ei meidän talous kaadu. Ruokaa meillä on joten et kylä nyt tiedä mistä puhut. Olisko se kallsi pyörä sit ollut parempi vai?, sit olisi valittnutettämiks osit nii kallii pyörän. 20e hyväkuntoinen poikien pyörä joka oli sopiva 9 vuotiaalle. Ei mitään vikaa, värikin oli passeli -^oranssi se kun o pojan lempiväri.

Kiva että löysitte pyörät halvalla. Mäkin kuiten ihmettelen sitä miten voit edellisenä päivänä valittaa tilin saldosta ja sitten sitä rahaa kuitenkin on pyöriin saakka.. Mutta teillä ilmeisesti miehen kanssa omat rahat, jos miehelläsi oli varaa ostaa muttei sinulla?

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Kiva että löysitte pyörät halvalla. Mäkin kuiten ihmettelen sitä miten voit edellisenä päivänä valittaa tilin saldosta ja sitten sitä rahaa kuitenkin on pyöriin saakka.. Mutta teillä ilmeisesti miehen kanssa omat rahat, jos miehelläsi oli varaa ostaa muttei sinulla?
valitinko minä silloin? kerron vain että tli on miiniksella mielestäni e siitä asiasta rikuttanut tai muuta. kerroin vian kun kysyttin. Valittaminen sitä että valitan kun en voi nostaa tilitä mitään kun se onmiinuksella, eikä vaan?
Minä sanoin pärjäväni , vaikka tilini on miinuksella, eikä siinä kysytty miehen tilistä mitään :whistle:
Meillä o omat tiltit, mutta rahat ovat yhteiset. sen tisein, että meille tuli lottovoitto 12e, mutta en ollut kysynyt mieheltä etttäpaljonko hänelleä tililä on, hän kertoi sitten ku halusi lähteä poliisien huutokauppaan. YHDESSÄ päätettiin mitä ostetaan

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
menee vähän OT mut,jos sun tili on miinuksilla,miksei mies siirrä sun tilille omaltaan rahaa?ja jos mulla ois tiukkaa rahasta,niin en taatusti ostelis muuta kun ruokaa ja maksaisin laskuja..
siirtää se silloin kun pyydän, mutta nyt ei oletarveta sille siirrollle.
mieskin käy kaupassa ruokaostoksillajne, joten meillä o yhteiset rahat, se o ihan sama kumman tililtä ne käytetään.

laskut on jo maksettu ja ruokarahasta tää ei ollut pois, tämä rahamäärä ei olis edes tavalliseen käytetyyn pyörään riittänyt , oli budjetoitu siihen tämä raha.
Ruokaa ei tarvitse muuta ostaa kuin maitoa vaan ennen lapsilisiä,kun ruokaa on kaapeissa tarpeeksi.
ja onhan mulla s-tilillä 20 ja kaksi pussia pulloja vielä parvekkeella jso oikien tiukille emnee

...
Alkuperäinen kirjoittaja hetkonen:
METSOLA sanoi kyllä eilen että heillä on vähemmän kuin 30e rahaa.
no ap:n ajatuksen juoksentelusta ei ota aina selvää. Jonakin päivänä vain uusi tavara on hyvää ja laadukasta. Mutta sitten toisena päivänä käytetty on hyvää kun sen saa edullisesti.
Joskus hän vaahtoaa kuinka heidän lapsensa menee aikaisin nukkumaan ja toisten kakrut on huonosti kasvatettuja kun menevät nukkumaan puol kymppi. Se sitä vapaata kasvatusta. No aina ei voi ymmärtää.

Yhteistyössä