Poliisi uudenvuoden ahdistelusta: Ennennäkemätön määrä ilmoituksia – viitteitä yhteisestä taktiikast

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noi ääripääihmiset jotka ei osaa ajatella oikein mitään järjellä näkee ainoastaan ne ääripäät. Jos sanot mistään asiasta, ettei se yksittäinen asia ollut reilua, suvaitset ihan kaiken. Vedetään johtopäätöksiä asioista joita ei ole edes sanottu, koska joku kehtasi ajatella aivoilla eikä ottanut vain joukkuetta jossa kaikesta ollaan samaa mieltä edes ajattelematta asiaa sen kummemmin.

Mä olen jo ollut täällä aiheeseen liittyen kamala suvaitsematon rasistipaska, sekä suvakkihyysäri....että juu... Jos täällä haluaa keskustella niin pitää varmaan valita toinen joukkue jossa huudellaan vain sitä yhtä kantaa, vaikka sitten täysin sokeasti.

Näkemykseni mukaan suuri osa suomalaisista on ihan fine työperäisen maahanmuuton kanssa.
Suurin osa suomalaisista on ihan fine pakolaisen kanssa, joka otetaan vastaan siksi, että se oikeasti tarvitsee apua.
Suurin osa suomalaisista ei todellakaan ole fine, kun rajan yli tunkee 25000 nuortamiestä, jotka on reilanneet läpi euroopan, bilettäneet ja nauttineet olostaan. Kertovat surullisen tarinan sairaasta äidistään, vammaisista siskoistaan, rammasta isästään ja tyttäristään, sekä vaimostaan, jotka hän jätti kotimaahansa kärsimään nälänhätää, sekasortoa ja vainoa. Valheellisella tarinallaan hän luulee saavansa sympatiaa, vaikka tapahtuu päinvastoin. He eivät ymmärrä, että suomessa naisia ja lapsia ei ole tapana jättää sodanjalkoihin sillävälin, kun miehet rellestää pitkin eurooppaa dokailemassa, douppaamassa, rettelöimässä ja panemassa. Sitten joku maahanmuuttoviraston ääliö antaa sille turvapaikan, ilmaisen elannon, asunnon ja kaiken tarvittavan. Se ei vaan ole fine.

Pitää ymmärtää, että äärimmäiset tilanteet luo äärimmäisiä mielipiteitä... mikä tarkoittaa sitä, että tä kaikki tulee riistäytymään käsistä ja viimeistään sillon niitä puolia ei ole enää useita... niitä on tasan kaksi, joista voi valita pienemmän pahan.

Näkemykseni mukaan suuri osa suomalaisista on ihan fine työperäisen maahanmuuton kanssa.
Suurin osa suomalaisista on ihan fine pakolaisen kanssa, joka otetaan vastaan siksi, että se oikeasti tarvitsee apua.
Suurin osa suomalaisista ei todellakaan ole fine, kun rajan yli tunkee 25000 nuortamiestä, jotka on reilanneet läpi euroopan, bilettäneet ja nauttineet olostaan. Kertovat surullisen tarinan sairaasta äidistään, vammaisista siskoistaan, rammasta isästään ja tyttäristään, sekä vaimostaan, jotka hän jätti kotimaahansa kärsimään nälänhätää, sekasortoa ja vainoa. Valheellisella tarinallaan hän luulee saavansa sympatiaa, vaikka tapahtuu päinvastoin. He eivät ymmärrä, että suomessa naisia ja lapsia ei ole tapana jättää sodanjalkoihin sillävälin, kun miehet rellestää pitkin eurooppaa dokailemassa, douppaamassa, rettelöimässä ja panemassa. Sitten joku maahanmuuttoviraston ääliö antaa sille turvapaikan, ilmaisen elannon, asunnon ja kaiken tarvittavan. Se ei vaan ole fine.
Tämä on suvaitsevaisille aivan liian vaikea ymmärtää, on varmasti miljoona kertaa kerrottu mutta ei, rasistikortti heilahtaa joka kerta.
Tässä sitä nyt ollaan suvakkien unelman takia.

Ja ovat ihan fine kun jonkun typeryksen takia kokonainen lauma saa porttarit ja se on ihan reilua, koska kyseessä on MATU! Jos joku kritisoi oikeasti yhtä tapausta syrjimisestä/rasismista niin voi vedellä hiukan ylimitoitettuja johtopäätöksiä asioista mitä ei ole sanottu. En tosiaan ole edes kovin suvaitsevainen ihminen ja miksi kaikkea pitäisikään hulluna suvaita kaikessa ylemmyydessään, mutta toki yhden toiminnan kritisoiminen teki minusta suvakkihuoran joka on syyllinen koko turvisongelmaan. :D
Hei sun kanssasi en jaksa enää yhtään, kyllästyin jo totaalisesti. Kasva ensin vähän niin katsotaan sitten uudestaan.

Sori tulin ihan ohi aiheen tähän ketjuun nyt, poistun kiltisti katsomatta taakseni. :oops:

Ja ovat ihan fine kun jonkun typeryksen takia kokonainen lauma saa porttarit ja se on ihan reilua, koska kyseessä on MATU! Jos joku kritisoi oikeasti yhtä tapausta syrjimisestä/rasismista niin voi vedellä hiukan ylimitoitettuja johtopäätöksiä asioista mitä ei ole sanottu.
Hei sun kanssasi en jaksa enää yhtään, kyllästyin jo totaalisesti. Kasva ensin vähän niin katsotaan sitten uudestaan.

Sori tulin ihan ohi aiheen tähän ketjuun nyt, poistun kiltisti katsomatta taakseni. :oops:

:ROFLMAO::D:ROFLMAO::D:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::ROFLMAO::D

No et tietenkään jaksa, koska sulla ei ole mitään järkevää sanottavaa. En minäkään sinuna jaksaisi.

Tosi jännä, että sä otat tähän ketjuun osalliseksi jonkun aiemman ketjun, jolla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Et sä tällasella tavalla pysty pitämään yllä yhtään ainutta järkevää keskustelua ydestäkään asiasta...

Jos tämä on ennennäkemätön määrä, niin aika rauhassa on suomalainen nainen saanut olla, ehkäpä se suomalainen mies ei ole niin paha, just saying.

syyskuussa 2014 vasta tullut lakiin seksuaalinen häirintä, joten eipä niitä kovin pitkään ole tilastoitu.
mutta onhan tuo iso määrä, sitä ei kukaan ole kieltänyt, vaikka kovasti yritetään suvakkeja taas tästäkin syytellä.

Mikä helvetin suvakkiviha täällä on? Mikä tekee toisesta suvakin? Millä erotat suvakin ns normaalista ihmistä? Siitä kun ei suu vaahdossa hauku mamuja koko ajan? ???
Oletko ihan tosissasi?? Ensiksi marssitte ylityhmien kylttienne kanssa ja pidätte retardipiknikkejä ja suorastaan kutsutte näitä rikollisia tänne kymmeniä tuhansia. Ja sitten valehtelette, väheksytte ja syyllistätte. Ja kaiken kukkuraksi ihmettelette että teistä pidetään vielä vähemmän kuin näistä rikollisista. Kuinka tyhmä ihminen voi oikein olla???

syyskuussa 2014 vasta tullut lakiin seksuaalinen häirintä, joten eipä niitä kovin pitkään ole tilastoitu.
mutta onhan tuo iso määrä, sitä ei kukaan ole kieltänyt, vaikka kovasti yritetään suvakkeja taas tästäkin syytellä.
Miesten pitäisi myös ruveta tekemään rikosilmoituksi, nythän ei kukaan mies tee, minäkin teen seuraavasta munien ja perseen puristelusta, enkä kuittaa sitä vain huumorina.

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Pitää ymmärtää, että äärimmäiset tilanteet luo äärimmäisiä mielipiteitä... mikä tarkoittaa sitä, että tä kaikki tulee riistäytymään käsistä ja viimeistään sillon niitä puolia ei ole enää useita... niitä on tasan kaksi, joista voi valita pienemmän pahan.

Amen.

Miesten pitäisi myös ruveta tekemään rikosilmoituksi, nythän ei kukaan mies tee, minäkin teen seuraavasta munien ja perseen puristelusta, enkä kuittaa sitä vain huumorina.

olen täysin samaa mieltä, itseasiassa jäin yks kerta miettimään kuinkahan monta kertaa olisin joko itse voinut nostaa syytteen, tai mua olis syytetty jos jokainen kopelointi tms olis poliisille ilmoitettu..

no, tosiasiahan on et ahdistelulla ja ahdistelulla on eronsa, joten tämä ei tarkoittanut sitä et väheksyisin ahdisteluilmoitusten tekemistä.

Oletko ihan tosissasi?? Ensiksi marssitte ylityhmien kylttienne kanssa ja pidätte retardipiknikkejä ja suorastaan kutsutte näitä rikollisia tänne kymmeniä tuhansia. Ja sitten valehtelette, väheksytte ja syyllistätte. Ja kaiken kukkuraksi ihmettelette että teistä pidetään vielä vähemmän kuin näistä rikollisista. Kuinka tyhmä ihminen voi oikein olla???
Toi suvakki-leima napsahtaa kyllä pienimmistäkin syistä....Pitäsköhän vähän rahoittaa sitä käyttöä

Minulla ei ole mitään ULKOMAALAISIA vastaan. Ihmisiä, jotka ovat muuttaneet suomeen TYÖTÄ tekemään...meillä on töissäkin ihmisiä ympäri maailmaa ja minun tiimiin ei kuulu yhtä ainoaa suomalaista !

Mutta MATUT ja MAMUT, jotka tulevat tänne loisimaan ja elämään meidän kustannuksella. Tyypit jotka eivät halua edes sopeutua ja tuovat oman kulttuurinsa tänne. Heitä vastaan minulla on paljonkin.

MATUT jotka ovat tänne syksyn aikana saapuneet ovat turvapaikkasurffareita, isisin jäseniä, rintamakarkureita, jotka vaan haluavat paremman elintason. Pakolaisuuden kanssa heillä ei ole mitään tekemistä. Oikeat pakolaiset ovat leireillä lähtomaassa !!

Tottahan se on. Pahimmat ajat ovat vielä edessä. Niin kauan kuin rajoja pidetään auki, tilanne tulee vain pahenemaan.

jos viittaat nyt ulkomaalaistaustaisten raiskauksiin, niin esim 2010 tapauksia oli melkein 100 enemmän kuin vuonna 2015, ja vuonna 2012 myös enemmän, silloin vain muutama.
2010 melkein 50% raiskauksista oli ulkomaalaistaustaisten tekemiä, nyt 26%

(hämeensanomissa, lehtiversiossa oli tiedot )

Minulla ei ole mitään ULKOMAALAISIA vastaan. Ihmisiä, jotka ovat muuttaneet suomeen TYÖTÄ tekemään...meillä on töissäkin ihmisiä ympäri maailmaa ja minun tiimiin ei kuulu yhtä ainoaa suomalaista !

Mutta MATUT ja MAMUT, jotka tulevat tänne loisimaan ja elämään meidän kustannuksella. Tyypit jotka eivät halua edes sopeutua ja tuovat oman kulttuurinsa tänne. Heitä vastaan minulla on paljonkin.

MATUT jotka ovat tänne syksyn aikana saapuneet ovat turvapaikkasurffareita, isisin jäseniä, rintamakarkureita, jotka vaan haluavat paremman elintason. Pakolaisuuden kanssa heillä ei ole mitään tekemistä. Oikeat pakolaiset ovat leireillä lähtomaassa !!

mut silti hyökkäillään esim näitä kansanedustajana olevia maahanmuuttajia kohtaan, tai uutisoidaan oulun prinssin taustoista, vaikka he on todellakin työelämässä ja itse itsensä elättäneet.
samoin se huutelu tuolla kaduilla, ei kukaan huutelija kysy tummemmalta ihmiseltä et oletko työssä vai tph, vaan huudellaan perään ja syytellään raiskaajaksi.

olen täysin samaa mieltä, itseasiassa jäin yks kerta miettimään kuinkahan monta kertaa olisin joko itse voinut nostaa syytteen, tai mua olis syytetty jos jokainen kopelointi tms olis poliisille ilmoitettu..

no, tosiasiahan on et ahdistelulla ja ahdistelulla on eronsa, joten tämä ei tarkoittanut sitä et väheksyisin ahdisteluilmoitusten tekemistä.
Minut on jopa raiskattu naisen toimesta, käytettiin hyväksi kun olin sammunut. Eipä siihen aikaan tuollaista minään rikoksena pidetty ja kaverille on käynyt samalla tavalla. Miehet ei tee rikosilmoituksia, pitäisi ruveta tekemään ja parisuhdeväkivallastakin pitäisi ilmoittaa paljon herkemmin kuin nyt, naiset pääsee kuin koira veräjästä tällä hetkellä.

Ei kai seksuaalirikokset ole mitään miehet vastaan naiset juttuja. Jos kokee joutuneensa rikoksen uhriksi niin tekee asiasta ilmoituksen, oli sitten mies tai nainen.

Yhteistyössä