H
"hippo"
Vieras
Ovatko poliisitkin Suomessa vihervasurisuviksia?
Poliisi katupartioista: "Suurimmassa vaarassa normaalit ihmiset"
Poliisi katupartioista: "Suurimmassa vaarassa normaalit ihmiset"
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Poliisin mielestä järjestyksen ylläpito on äärioikeistolaista ja rikollista...
Poliisin mielestä järjestyksen ylläpito on äärioikeistolaista ja rikollista...
Onko tämä sinun mielestäsi siis jotain muuta kuin äärioikeistolaista öyhäämistä: Kansallinen Vastarinta | Vastarintaliikkeen media
Hitlerin kirjoja myydään ja muutenkin natsi-ideologiaa ihannoidaan ihan avoimesti.
Jos tuo ei sinun mielestäsi siis ole äärioikeiston toimintaa, niin kerrotko meille muillekin, mitä se sinun mielestäsi on?
Onko poliisikin äärioikeistolainen järjestö silloin kun se vaivautuu ylläpitämään järjestystä?
To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize. - Voltaire
Jos joukko aikuisia ihmisiä haluaa liikkua kaikessa rauhassa öisessä Helsingissä niin mitä se poliisia haittaa.
Vaikka tuo "joukko aikuisia ihmisiä" koostuisi vakaumuksellisista natseista, joiden mielenterveyden stabiiliudesta en ainakaan itse alkaisi vetoja lyömään?
Sinäkö se tarkistat kaupungissa liikkuvien "mielenterveyden stabiiliuden"?![]()
Vaikka tuo "joukko aikuisia ihmisiä" koostuisi vakaumuksellisista natseista, joiden mielenterveyden stabiiliudesta en ainakaan itse alkaisi vetoja lyömään?
En mä tiedä miten mielenterveydellisesti stabiilia porukkaa se sitten on, joka hyökkää porukalla sattumanvaraisesti valitun uhrin kimppuun.