Pokemon-tietäjille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelaajaäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelaajaäiti

Vieras
Mistä johtuu, että välillä kun olen lisäämässä oman värin gymille taistelemalla omaa pokemoniani, niin en saakaan lisättyä sitä, vaikka olen taistellut kaikki kertaalleen läpi?

Yleensä siinä vaiheessa saa lisättyä oman pokemonin gymille, mutta muutaman kerran olen taistellut moneen kertaan, pisteet eivät vähene, enkä saa lisättyä sinne omaa ukkoani. Ottaa päähän, kun taistelun takia menee hukkaan reviewejä ja potioneita.

Mistä johtuu, että välillä kun olen lisäämässä oman värin gymille taistelemalla omaa pokemoniani, niin en saakaan lisättyä sitä, vaikka olen taistellut kaikki kertaalleen läpi?

Yleensä siinä vaiheessa saa lisättyä oman pokemonin gymille, mutta muutaman kerran olen taistellut moneen kertaan, pisteet eivät vähene, enkä saa lisättyä sinne omaa ukkoani. Ottaa päähän, kun taistelun takia menee hukkaan reviewejä ja potioneita.

Joku muu pelaa/kyttää samaan aikaan ja ehtii laittamaan oman ötökkänsä tyhjättyyn gymiin. Tai sitten peli vaan on buginen, ja kannattaa odottaa hetki, että jos se menee ohi.

Se ei välttämättä riitä että taistelee gymin kertaalleen läpi. Gymin pisteiden tulee nousta niin paljon että sinne saa taas lisättyä oman pokemonin. En tiedä osaanko selittää mutta kun olet pelannut tulee ruutuun se ympyrä ja xp pisteet mitä saat ym. Kun ympyrä täyttyy saat lisätä pokemonin (jos oikein ne kuvat muistan). Toinen mistä gymin kehittymisen näkee on kun painat gymiä niin vasempaan yläkulmaan tulee näkyviin gymin sijainti. Gymin sijainnin oikealla puolella on palkki mikä tulee täyttää taistelemalla että saat lisättyä pokemonin.

Anteeksi epäselvä selitys Toivottavasti sait edes jotain tolkkua.

Yhteistyössä