pojat, onko ne aina tuollaisia? jotenkin hölmön oloisia?

  • Viestiketjun aloittaja neddie
  • Ensimmäinen viesti
No eivät kaikki. Eivätkä kaikki tytöt ole prinsessoja vaan voivat rymytä puissa ja taistella niinkuin "pojatkin". Ei pidä yleistää. Eikä poikien painileikeissä ole mitään tyhmää. Naiset eivät vaan aina ymmärrä miehiä/poikia mutta tyhmäksi ei saisi milloinkaan haukkua. Eikä vähätellä pojille tärkeitä asioita.
 
No eivät kaikki. Eivätkä kaikki tytöt ole prinsessoja vaan voivat rymytä puissa ja taistella niinkuin "pojatkin". Ei pidä yleistää. Eikä poikien painileikeissä ole mitään tyhmää. Naiset eivät vaan aina ymmärrä miehiä/poikia mutta tyhmäksi ei saisi milloinkaan haukkua. Eikä vähätellä pojille tärkeitä asioita.
Eivätkä miehet todellakaan aina ymmärrä meitä naisia :D
 
"mä"
Sehän pojissa just on parasta! Suoraa toimintaa eikä mitään nirppanokkaista kieroilua ja nössöilyä. Nykypäivän likat on muutenkin ihan pumpulissa kasvatettuja, pienikin kolhu tai tikku niin ollaan märäjämässä niin kovaa...
 
oma huomio
[QUOTE="mä";24055787]Sehän pojissa just on parasta! Suoraa toimintaa eikä mitään nirppanokkaista kieroilua ja nössöilyä. Nykypäivän likat on muutenkin ihan pumpulissa kasvatettuja, pienikin kolhu tai tikku niin ollaan märäjämässä niin kovaa...[/QUOTE]

Ihan toisinpäin. Tarhassa nykyään vaan pojat näyttävät saavan pillittää. Samoin harrastuksissa vain poikien isät menevät mukaan pukuhuoneeseen, kun poika itkee jos pitää menn äyksin.

ihan kääntynyt päinvastoin. tyttöjen pitää olla sotureita, uimahalliin yksin, joka paikkaan yksin ja reippaita. Pojat nössöjä itkupillejä.
 
Totuustorvi
Ei kaikki, osa on homppeleita. Taistelu ja sotahan on miehekästä touhua, olishan se huolestuttavaa jos ne 4 vuotiaat pojat leikkis kotia tai ehkäpä pelais pokeria? Puolueettomasti voisin sanoa tyttöjen leikkien olevan typerämpiä sillä ne ei lopu siinäkään vaiheessa kun leikki loppuu, vaan se kruunu pidetään päässä syödessäkin.



 
"mä"
Ihan toisinpäin. Tarhassa nykyään vaan pojat näyttävät saavan pillittää. Samoin harrastuksissa vain poikien isät menevät mukaan pukuhuoneeseen, kun poika itkee jos pitää menn äyksin.

ihan kääntynyt päinvastoin. tyttöjen pitää olla sotureita, uimahalliin yksin, joka paikkaan yksin ja reippaita. Pojat nössöjä itkupillejä.
Höpöhöpö. Aina on joku likka pihassakin märäjämässä, kun hiukan meni nurin. Pojat tulevat ryminällä illalla ovesta polvet auki ja naama kuras sen enempiä valittamatta.



Mutta joo, yleistäminen sikseen. Kyllä se riippuu niin pitkälti vanhemmista, miten lapsensa opettavat. Jos ollaan joka pipiä puhaltamassa niin tottahan siinä märäjämään oppii vaikka naapurin kilipikonna. Jos taas annetaan hiukan oppia niin johan nuo lapset taitaa vaikka ja mitä omin päinkin. Mieluummin hiukan rymyäjä kuin neiti, oli sukupuoli sitten kumpi tahansa.
 
oma huomio
[QUOTE="mä";24055918]Höpöhöpö. Aina on joku likka pihassakin märäjämässä, kun hiukan meni nurin. Pojat tulevat ryminällä illalla ovesta polvet auki ja naama kuras sen enempiä valittamatta.



Mutta joo, yleistäminen sikseen. Kyllä se riippuu niin pitkälti vanhemmista, miten lapsensa opettavat. Jos ollaan joka pipiä puhaltamassa niin tottahan siinä märäjämään oppii vaikka naapurin kilipikonna. Jos taas annetaan hiukan oppia niin johan nuo lapset taitaa vaikka ja mitä omin päinkin. Mieluummin hiukan rymyäjä kuin neiti, oli sukupuoli sitten kumpi tahansa.[/QUOTE]

Mulla on tyttö ja melkein halkesi pää koulussa mutta kun ei ole tottunut tekemän numeroa itsestään, niin ei siitä opekaan muistanut mainita mitään. Huomasin sitten kotona vauriot.
 
oma huomio
Ja kumpihan sukupuoli se itkee jos on nuha...
Ja kumpi sukupuoli joutuu soturina painaa silti täyttä päivää lasten ja perheen eteen.

Kyllä me naiset päästämme miehet ja pojat yleensä liian helpolla.
 
"tsiisus"
Ja kumpi sukupuoli joutuu soturina painaa silti täyttä päivää lasten ja perheen eteen.
:LOL:

Mun huomio on se, että jos se äiti on lasten kanssa kotona, niin se perheen isä hommaa sille perheelle elannon, jotta ne äiti ja lapset saavat katon päänsä päälle, ruokaa syödäkseen ja vaatteita päälleen.

Mutta joo, ainakin se on selvää, kummasta sukupuolesta kasvaa marttyyreita! ;)
 
as
[QUOTE="tsiisus";24055992]:LOL:

Mun huomio on se, että jos se äiti on lasten kanssa kotona, niin se perheen isä hommaa sille perheelle elannon, jotta ne äiti ja lapset saavat katon päänsä päälle, ruokaa syödäkseen ja vaatteita päälleen.

Mutta joo, ainakin se on selvää, kummasta sukupuolesta kasvaa marttyyreita! ;)[/QUOTE]

Vaikea kuvitella et sulla on reikä haarojen välissä. En ymmärrä miksi naiset dissaavat omaa sukupuoltaan noin kauheasti, miehet ei sitä tee.
 
neddie
no onhan se nyt vähän hölmöä jos päässä ei liiku muutakuin taistelu,tappelu, yms. eikä mitään muuta.

mä en ainakaan jaksa katella 12tuntia vrk sellasta. tytöt keksii fiksumpia juttuja. tietty varmaan on niitä erilaisiakin. :)
 
Vaikea kuvitella et sulla on reikä haarojen välissä. En ymmärrä miksi naiset dissaavat omaa sukupuoltaan noin kauheasti, miehet ei sitä tee.
Peesi. Mikä siinä on että pitää aina naisia vähätellä ja mollata? Ei niitä tarvitse miesten ylikään nostaa, ja kyllä monesti ärsyttääkin "akkamaiset" jutut, mutta tällainen jatkuva marina siitä kun "naisista ei ole mihinkään ja naisten hommat ei ole mitään kun miehet ne on niin jämyjä" on kyllä turhaakin turhempaa.
 
"jees"
[QUOTE="vieras";24056060]Totta :D[/QUOTE]

totta
mistä lie tääkin johtuu?
Mutta kun niinkin se menee että naisille yritetään nakittaa kaikki paskaduunit, toisten passaamiset ja sapuskat.
Meilläkin anoppi ja appi vetäneet aika monta kertaa herneen nenään, kun en ole suostunut siihen rooliin, jota on annettu.
Lankomiestä paapovat, tekevät autonkorjaukset, talon remontint, ruokkivat lapset ja vanhemmat siellä päin. Mitään ei odoteta vastavuoroista. Häntä palvotaan. Jopa kun olin raskaana, hälle piti jäädä parhaat eväät.

Meille taas kun tulevat, ottavat langon ja tyttärensä lapset kyytii ja tulevat lomalle... Hohhoijaa.

Mistä johtuu, että kukaan ei laita kissanristiäisissä ja sukujuhlissa essua miesten eteen?
 
"v ieras"
Tästä ketjusta jotenkin paistaa katkeruus tyttöjen vanhempia kohtaan...Ja kateus. Onhan se hyvä edes täällä yrittää pönkittää heikkoa itsetuntoaan ja päteä. Kyllä jotenkin säälittävältä tuntuu että haukutaan jompaa kumpaa sukupuolta, molemmat yhtä hyviä ja kumpaakin tarvitaan.
 

Yhteistyössä