no joo... minäki kävin tuota läpi joskus ja löysi n monen monta nimee kissalle jos joskus sellasen saisin mut en sitä pojan nimeeYks ilta kävin läpi n. 1500 nimeä ja niistä YKSI oli kiva :ashamed:
Pitää tsekata tuo koko lista kuitenkin, tänks
Mikael on kiva, mutta se on niin käytetty (joko tuollaisenaan tai muodossa Mikail) suomalais-turkkilaisissa perheissä että ei...Maximilian, Mirkus, Ananias, Helmer, Johannes, William, Moritz, Ossian, Valdemar, Elias, Eliel, Esaias, Elmeri, Kristian, Mikael, Aleksi, Aleksis, Antonio, Ebenezer
Top on turkiksi homo. Homoias...ei.Jokohan tätä ehdittiin ehdottaa, mutta siis Topias tuli mieleeni.
Mäkin oon aina tykännyt siitä. Ja jossain vaiheessa oli jo selvää että mun seuraava poika on Marius. Nyt en kuitenkaan ole varma...toisaalta sama juttu tapahtui isomman pojan nimen kohdalla myös: nimi oli pari vuotta ennen jo valmiina, raskausaikana mietin myös muita nimiä, mutta lopulta se jo valmiina ollut nimi voitti enkä kyllä sekuntiakaan ole valintaa katunut. Itse asiassa myös tytön nimen suhteen oli aikoinaan sama juttu - jo päätetty nimi, sitten pientä epävarmuutta ja muiden mahdollisuuksien mietintää, mutta palasin kuitenkin siihen aikaisemmin päätettyyn eikä sekään ole koskaan kaduttanutMun mielestä Marius on ihana nimi! Voisin ilomielin antaa pojalleni jos vaan sopis mutta ei sovi sukunimen takia. Mutta siis muutenkin olen aina pitänyt tuosta nimestä.